richardwbb's Super S

Gestart door richardwbb, 17 april 2011, 01:17:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

richardwbb

Hoi mijn naam is Richard.

Ik rijd al negen jaar in een 100Nx en nu ik zover ben dat die wel wat erg uitelkaar moet om te bereiken wat ik er mee wil (upgraden en ook er van leren), wil ik daar een 2e auto voor.

Na lang wikken en wegen, omdat ik persee een oldtimer wil met turbodiesel, maar mijn skills ook beperkt zijn en ook een beetje omdat het Nx forum Micra-koorts heeft opgelopen, daar zijn er nu 4 Micra bezitters waarvan er 3 ook de Nx nog hebben behouden, kwam ik uit op een Super Esje.

Dit omdat ik een veeleisende precisie persoon ben, dus naast een flinke motor moet die ook nog mooi zijn.

Nu is een Super S dat al vanzichzelf en deze is het geworden:



Deze staat nu geschorst en de dorpels en voorfront moeten vervangen.

Ook heb ik nog een slooprijpe 1.6 Nx staan met GA16DE motor.

Eigenlijk zou ik ook wel een SR20VE+T willen inbouwen met DHZ, maar naast de kosten, kan ik dat helemaal niet.

En de GA16DE past enigzins in de Micra, het is al eens gedaan.

Maar ik heb er alweer spijt van, dat ik persee een Super S wilde, die bumper is niet los te krijgen, alles draait dol. Maar dat post ik wel ff in een ander topic.

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)


richardwbb


Rob

rich jonge gaat het wel goed met je hahaha :P
jij en een micra kan me nog opmerkingen herinneren... hmzzz


mooie S heb je gescoord welkom in het S clubje hahaha
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

richardwbb

Vertel :P

Ik zal je eerlijk zeggen, deze Micra gaat geheel netjes gemaakt worden, 1.6 motor komt er in omdat de swap ervaring wel nodig gaat zijn voor mij en als dat gelukt is ga weer even verder met de Nx.