richardwbb's Super S

Gestart door richardwbb, 17 april 2011, 01:17:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

richardwbb

Hoi mijn naam is Richard.

Ik rijd al negen jaar in een 100Nx en nu ik zover ben dat die wel wat erg uitelkaar moet om te bereiken wat ik er mee wil (upgraden en ook er van leren), wil ik daar een 2e auto voor.

Na lang wikken en wegen, omdat ik persee een oldtimer wil met turbodiesel, maar mijn skills ook beperkt zijn en ook een beetje omdat het Nx forum Micra-koorts heeft opgelopen, daar zijn er nu 4 Micra bezitters waarvan er 3 ook de Nx nog hebben behouden, kwam ik uit op een Super Esje.

Dit omdat ik een veeleisende precisie persoon ben, dus naast een flinke motor moet die ook nog mooi zijn.

Nu is een Super S dat al vanzichzelf en deze is het geworden:



Deze staat nu geschorst en de dorpels en voorfront moeten vervangen.

Ook heb ik nog een slooprijpe 1.6 Nx staan met GA16DE motor.

Eigenlijk zou ik ook wel een SR20VE+T willen inbouwen met DHZ, maar naast de kosten, kan ik dat helemaal niet.

En de GA16DE past enigzins in de Micra, het is al eens gedaan.

Maar ik heb er alweer spijt van, dat ik persee een Super S wilde, die bumper is niet los te krijgen, alles draait dol. Maar dat post ik wel ff in een ander topic.

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)


richardwbb


Rob

rich jonge gaat het wel goed met je hahaha :P
jij en een micra kan me nog opmerkingen herinneren... hmzzz


mooie S heb je gescoord welkom in het S clubje hahaha
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

richardwbb

Vertel :P

Ik zal je eerlijk zeggen, deze Micra gaat geheel netjes gemaakt worden, 1.6 motor komt er in omdat de swap ervaring wel nodig gaat zijn voor mij en als dat gelukt is ga weer even verder met de Nx.

Maar dan komt er een derde (project) auto en als die af is, tja...

Ik heb gekscherend de vorige eigenaar gezegd misschien dat ik over een jaar of twee contact met je opneem :P

Maar hij is bijzonder netjes, gisteren motor geluisterd, die is goed, mankeert niks aan ook niet aan de sensoren, zit een radio in, 2 hoedenplank speakertjes, CV, velgsloten, boekje, Remus demper, instaplijsten en altijd netjes gepoetst.

Alleen dan met de APK is het de roest he, de meeste mensen laten dat niet meer doen. Zou ook erg kostbaar zijn geworden natuurlijk.

Rob

Citaat van: richardwbb op 17 april 2011, 12:41:39
Alleen dan met de APK is het de roest he, de meeste mensen laten dat niet meer doen. Zou ook erg kostbaar zijn geworden natuurlijk.

kuch kuch... hier wel zoon gek hahaha

voorbalkje kan je zo op ebay kopen voor 20 pond of zo dat ik last zag ;)
ook heb ik heel plots was ook zo weer weg dorpels gezien nieuw in las stukken zeg maar
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

richardwbb

#8
Ik moest 33 euro neerleggen voor het voorfront, maar dat was via via en nieuw.

Momenteel staat die er zo bij d.m.v. slopen van koplampen, weten van hoe de grille te verwijderen en sleutelen met zijn tweeen.



Rob, nog dankjewel voor de uitleg hoe je een Super S bumper verwijdert, het was een hele goede uitleg.

Als alles meezit zit deze Micra, a.s. donderdag, zonder hart in stase in de garagekamer.

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

richardwbb


Rob

vreselijke lange L die je er rond loopt kijk is in me project topic dwaas dan gaat er misschien een lampje branden...

(van mij kan je deze bovenstaande opmerking wel hebben)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

richardwbb


richardwbb


Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed