app op iPhone

Gestart door Shadow, 24 december 2010, 13:28:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shadow

Voor de mensen die het nog niet wisten en een Iphone hebben... er is een mogelijkheid om op een iPhone je eigen micrafanclub-app te maken:

het werkt als volgt:


ga naar deze site.

wanneer deze volledig is geladen druk je op het middelste icoontje onder in beeld (een blad met een pijl naar rechts)

kies dan voor [zet in beginscherm]

typ vervolgens [micrafanclub]

en tot slot, rechts bovenin [voeg toe]

deze app verschijnt nu in je begin scherm. je kunt deze uiteraard plaatsen waar je wil.


ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden.


groetjes.... en fijne feestdagen ^-^ ^-^
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

syrek

Ik vind het toch knap lastig om de site te lezen op de iPhone, veel zoom werk :S
You should really check out @Dropbox. It's hot. http://db.tt/EQ8exeG

Taxloss

Ik vind het op mijn smartphone ook niet handig, vooral omdat er zoveel klik moeglijkheden zijn op de site... ik moet ook veel zoomen anders druk ik negen van de tien keer op de verkeerde knop. hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Shadow

#3
Toch valt het mee. Als je dubbel tikt op het deel dat je wil lezen zoomt deze automatisch in. De tekst maakt zich passend aan het beeld. Weer dubbel tikken en hij zoomt uit.
Kennissen zijn makkelijker dan kennis...

syrek

Dat valt wel mee, maar als ik dan naar de volgende pagina wil, wordt het priegelen.
You should really check out @Dropbox. It's hot. http://db.tt/EQ8exeG

Larrs

Ik heb geen smartphone, dus helaas kan ik niks testen en ook niks aanpassen. (Als er wat aan gedaan kan worden)

De App zorgt ervoor dat je makkelijker berichten kan lezen en posten op het forum?
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Bunny

Nee het zorgt voor een link naar de website :p

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

terl

Hallo iphone gebruikers.. Ik heb het volgende gevonden..
7
Ga naar de appstore en download de app: photobucket (gratis)
Met deze app kun je foto's die je maakt direct uploaden..
Als je dan bij "mijn album" kijkt zie je de foto's. Heb je op je gewenste foto geklikt, zie je als het goed is een "i" tekentje rechts onderin het scherm.. Klik daar op en je kunt de [img] link kopieren :)!

Gr bas
endless project =D

Kevertje-SYS

Of je neemt een android en hebt dat gezeur niet :P
Wel goede tip overigens ;)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

terl

Ben niet van de androit :p
endless project =D

Kevertje-SYS

Ik eerst ook niet
Tot ik mn iphone inruilde voor een Galaxy note.
:D

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Taxloss

Nee androit houd ik ook niet zo van... maar android!!! Dat is mie goed! Hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Timvl

waarom draaien zoveel smartphone's toch op android? misschien omdat het een goed besturingssysteem is?
aplle blackberry zijn gewoon stronteigenwijs, en windows mobile is nooit best geweest

Leo

ik heb gewoon micrafanclub.com als startpagina ingesteld. dat werkt tenmiste op elke telefoon.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Zeurdoos

Citaat van: Timvl op 30 maart 2012, 20:05:23
waarom draaien zoveel smartphone's toch op android? misschien omdat het een goed besturingssysteem is?
aplle blackberry zijn gewoon stronteigenwijs, en windows mobile is nooit best geweest

Jij hebt duidelijk nog nooit een iPhone gehad :P draait veel stabieler als elke Android en BB tja ik geef ze nog een jaar of zo eer ze helemaal weg zijn ;)