Gezien: K10

Gestart door Rick_db, 22 september 2010, 10:08:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick_db

Heb dus onderling al mailcontact met de vrouw, advertentie:

http://link.marktplaats.nl/371260007

mailcontact:

Geachte Claudia, weet je misschien wat het zou kosten om de voorzijscherm te laten vervangen? ik kijk zowiezo nog verder, ook naar het k11 model (een model later dan deze), als alles verder goed zou moeten gaan en ik zou interesse hebben, kunnen we dan ook een anwb keuring erbij doen? Groeten Rick
----------
Hoi Rick,

Geen idee wat dat kost. Zou je toch echt zelf uit moeten zoeken. Of zelf doen?
Als je zelf die keuring betaald, prima. Ik heb binnenkort zo'n ANWB controle bij Euromaster (ik heb ster-service, dus gratis) Ik zal je het verslagje ervan laten zien. Ook goed?

Groetjes,
Claudia
---------
Hoi Claudia,

erg bedankt  Ik ga zelf nog even bij Alacar of Pivari navrage nwat het voorscherm uitdeuken zou kosten of even een garagehandleid ing opzoeken of ik het zelf kan vervangen. Weet je ook iets over de staat van de carrosserie? Dus roestvorming etc? Dat is eigenlijk het belangrijkste punt, zolang de motor z'n werk doet en hoe het met roestvorming zit, de rest is vaak wel makkelijk te vervangen 

Groeten Rick

P.S: het verslagje zou ik ook graag via email willen aanvragen.
je komt in ieder geval betrouwbaarder over door te zeggen dat een keuring mogelijk is
--------
Hoi Rick,

Ik zal morgen een afspraak maken bij de Euromaster voor die gratis keuring vd ANWB. Hoop voor je dat het nog voor onze  vakantie kan. Daarna mail ik het verslagje via de email en kun je zelfs de Euromaster bellen :-)))) of het echt wel klopt!
Ik ben ook altijd zo wantrouwend hoor met dit soort dingen. Geeft niks!

Groetjes,
Claudia
-------
(verdere info die ik binnenkreeg)
-------

Tot 6 jaar terug stond hij bij de vorige eigenaar altijd binnen. Nu altijd buiten. Hij krijgt een beetje roestaanslag als je goed kijkt bij de deur van de kofferbak bovenaan. Kun je er zo af poetsen. Is niet ernstig. Verder nergens roest.
Had ik al wel verteld dat er al iemand eerder was die 200 Euro geboden heeft en die wacht tot we terugkomen van vakantie en die de auto misschien ook wil kopen? Anders denk je misschien dat je 1e koper bent en dat is niet zo.
Oja bij het achterraam heeft mijn zoon pasgeleden een rubberstripje afgetrokken. Is wel te vervangen voor weinig.
Oja ik zal even bellen met Euromaster voor die gratis keuring. Of was jij dat niet die dat vroeg?

Groetjes,
Claudia





Klinkt dus wel betrouwbaar

Joery-Joery

Er is maar 1 manier om er achter te komen wat de staat van de auto is.

En dat is door er naar toe te gaan en kijken  ;)

Toen ik naar mijn k10 aan het zoeken was ben ik ook eerst een wrak tegen gekomen, Volgens de eigenaar was er helemaal niets mis mee.
Je zult toch echt gewoon moeten gaan kijken en niet te graag willen kopen  ;)
Het beste is om iemand mee te nemen die wat meer verstand heeft van auto's, tenzij je dat zelf natuurlijk hebt.

En in het ergste geval heb je €200 verspilt daar is ook wel over heen te komen.

Rick_db

300 he :P ja kan eventueel mn broer meenemen, die rijd al jaren en is sinds 2 jaar in bezit van een r33 gtst dus dan heb je zo wat verstand ervan.

Joery-Joery

Als die vrouw al aangeeft dat er iemand een bod heeft gedaan van €200 en dat die persoon langskomt, zal ik als ik jou was geen €300 bieden  :P

Rick_db

gaat ook over, heb een andere gezien in dordt, met apk op aflevering, minder km's. wel oude grill (maar is te vervangen) en is dichterbij. dus mss over 2 weken voor de deur als alles klopt

Rick_db

tis overigens een Micra K10 1.0 S6. Wat die S6 moet voorstellen?

emiel

 ^-^

S6 zegt me niets, vroeger bij de keuring voor militaire dienst kon je wel S5 krijgen :D

adrieaantjuhh

S5 prettig gestoord hahaha
Een dag geen Nissan gereden is een dag niet geleefd