Nieuwjaarsmeeting/Voorjaarsmeeting

Gestart door Taxloss, 31 januari 2010, 00:28:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

We zijn druk bezig met de voorbereiding voor een meeting aan het begin van 2010. We hebben nog niet alles helemaal rond, maar we kunnen jullie al wel vast op de hoogte stellen en kijken wie het leuk vinden om te willen komen.

Oke, de meeting zal plaatsvinden op 21 februari, Barendrechtweg in Austerlitz (ook bekend van de bbq meeting) het start om 13.00 uur. De eindtijd geven we niet, zolang het gezellig en licht is kunnen we blijven.

We hebben het idee om een partytent neer te zetten met de zijwanden er in en een terrasheater te huren, zodat we warm kunnen zitten. Buiten de tent zal een vuurkorf branden zodat we ook daar onze handen kunnen warmen.

Bij koud weer hoort zoals jullie weten erwtensoep en chocolademelk, hier zal de club voor zorgen. (ook tomatensoep)

Dus voor gezelligheid, warmte, erwtensoep en chocolademelk moet je 21 februari op de Barendrechtweg zijn in Austerlitz.

Doordat wij de heater willen huren en een gasstel en dergelijke nodig hebben zijn we helaas genoodzaakt een kleine bijdrage te vragen. Dit zal gaan om een bedrag van 3 euro. Wij hopen op jullie begrip hiervoor en op jullie komst natuurlijk!

(Mochten er genoeg forumleden aanmedelen dan hoeven de offcial members geen entree te betalen, mocht dit niet het geval zijn dan dienen zij wel 3 euro te betalen)

Zorg dat je erbij bent!!!

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

1. Nicole
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Bahamut

1. Nicole.
2. Bahamut.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

Larrs

1. Nicole.
2. Bahamut.
3. Larrs.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Red Racer

1. Nicole.
2. Bahamut.
3. Larrs.
4.Red Racer
5.
6.
7.
8.
9.
10.

ben zeker weten weer van de partij.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Super jongens! We hebben er zin in!

De voorbereidingen zijn al in volle gang
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nissanzwijndrecht

ik probeer zondag ff langs te rijden als ik terug kom van me weekend weg

Taxloss

Kom erbij kom erbij, we maken er een gezellige middag van!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Peter Brig

Hey jongens,

ook wij zouden er graag bij zijn. Maar, kunnen jullie mij enige duidelijkheid geven betreffende de locatie? Als ik Austerlitz ingeef op de GPS of google maps, kom ik in Noorwegen terecht. Het zal toch ni waar zijn zekers? :wave: :'(

Ed

Austerlitz in Nederland moet toch wel in die gps van jou te kiezen zijn,en dan de Barendrechtweg en vanaf die weg staan er bordjes langs de weg van de Micrafanclub.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

emiel

Aloha,

volgens mij ligt Austerlitz richting Amersfoort/Soest :-[

Groetjes,

Emiel

Taxloss

Het ligt vlakbij Zeist. Als je barendrechtweg intoetst dan staan er inderdaad bordjes aan de weg, zoals ed zegt om de weg verder te wijzen...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

redscorpion

1. Nicole.
2. Bahamut.
3. Larrs.
4.Red Racer
5.redscorpion ovb
6.
7.
8.
9.
10.


grtz michiel

Peter Brig

hey bedankt kerels,

zou er graag bij zijn. Ga nog even verder zoeken. ;)

Taxloss

Citaat van: Peter Brig op 02 februari 2010, 17:03:46
hey bedankt kerels,

zou er graag bij zijn. Ga nog even verder zoeken. ;)

en dames... gehehehe
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...