[Dienst aanbeboden] Frontbalk/voorfront wisselen

Gestart door Jeroen330, 02 januari 2014, 16:39:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patjeeee

Citaat van: K11-1.4 op 03 juli 2017, 17:15:43
En toevallig ook mogelijk voor een primera p11?
Heb ik ook gevraagd. Hij kan het wel maar rade me aan om dit door pw-performance te laten doen ivm evt extra las werkzaamheden die er evt bij kunnen komen kijken.

.maarten

Jeroen / Team330 heeft ook mijn voorfront vervangen. Netjes op de hoogte gehouden en een paar fotos mogen ontvangen. Het werk is allemaal prima uitgevoerd en niet alleen even een nieuw frontje erop gelast maar ook netjes even de binnenkant van de kokers behandeld want ja als het er toch allemaal eraf ligt.

Gisteren heb ik hem weer naar de garage gebracht die hem ook heeft voorgekeurd voor APK en kreeg als opmerking dat ze niet vaak zulk goed laswerk zagen O0

Verder heeft Jeroen ook nog de remmen nagekeken en deels gereviseerd. En netjes meegedacht met de remproblemen achter. Dit bleken versleten trommels en niet al te frisse cilinders te zijn. Hij had zelf nog wat liggen waar hij een leuk prijsje voor kon maken en heeft deze gemonteerd. Ook dit is allemaal keurig gecommuniceerd en netjes gedaan.

Het zijn de kleine dingen die het zo goed maken. Het meedenken en een goede prijs.

Jeroen nogmaals bedankt voor het werk O0

Jeroen330

Graag gedaan Maarten! Nu weer kilometers maken!

Paul Vermeer

Is het nog steeds mogelijk om bij de club het voor front te vervangen en hoe moet ik hiervoor contact c.q afspraak maken. De het front heeft het na 19 jaar dienst begeven.

Praxis verhuisdoos

Citaat van: Paul Vermeer op 16 januari 2020, 18:19:19

Probeer jeroen een PB te sturen.
Al denk ik dat zolang het topic open is het nog steeds mogelijk is.
Verder per ongeluk nog op de verkeerde knop gedrukt tijdens het bekijken van dit topic waardoor die even gesloten was. SORRY!!  :-\
Hij is inmiddels weer geopend door een oplettende bierkoning Jop.

jop

Citaat van: Praxis verhuisdoos op 16 januari 2020, 21:36:24
Citaat van: Paul Vermeer op 16 januari 2020, 18:19:19

Probeer jeroen een PB te sturen.
Al denk ik dat zolang het topic open is het nog steeds mogelijk is.
Hij is inmiddels weer geopend door een oplettende bierkoning Jop.

no problemo kerel  O0

Jeroen330

Dienst nog steeds beschikbaar. Ik wacht jullie bericht af!

Jeroen

Ik heb je van de week gesproken betreffende het vervangen van een front micra.
Het betreft een 1.4 benzine uitvoering bouwjaar 2001 dec voertuig nummer laatste cijfers U4110251.
We willen nog jaren plezier van de micra hebben dus daar hoort onderhoud bij. Kun je mij aangeven wanneer we naar Zwolle dienen af te reizen.

Alvast bedankt

Citaat van: Paul Vermeer op 21 januari 2020, 19:26:47
Jeroen

Ik heb je van de week gesproken betreffende het vervangen van een front micra.

Alvast bedankt

Hoi Paul,

Spullen worden besteld en je krijgt een update als het binnen is!

Paul Vermeer

Jeroen hoe staat het met de bestelde front. Mijn periodieke keurings datum is er binnen zeer korte tijd.
En ik wil geen bekeuring binnen ontvangen.

Ik hoor graag van je.

M.vr.gr.

Marco330

Citaat van: Paul Vermeer op 03 februari 2020, 18:44:04
En ik wil geen bekeuring binnen ontvangen.

Ik hoor graag van je.

M.vr.gr.

Hoi Paul,
Ik heb je een PB gestuurd.
Groet Marco

Jeroen330

Paul vermeer heeft weer een mooie nieuwe voorbalk!
Uiteraard alles behandeld voor de toekomst met professionele producten!

Marco330

DRE69

Helaas frontbalk deels , linker dorpel en achterste wielkassen roestvorming en gaten. Micra K11 gaat niet door de keuring. Zijn er nog personen die dit kunnen lassen en herstellen?

Vind het lastig om na ruim 11 jaar de micra zomaar naar de stort te brengen.
Veel onderdelen zijn de laatste jaren vervangen (zie tuning topic) waar Jeroen de ontsteking heeft aangepakt en ook het gasklephuis. Auto loopt nog steeds als een zonnetje

Zijn er geïnteresseerden of weet je een garage ect die spullen oploopt?

Zoals meerdere oudere auto's en micra's wel wat vochtige ramen in naseizoen en winterperiode.

Ook nwe accu, bougiekabels compleet (Bosch),

Waar kun je de auto aanbieden. Vindt dat ie nog een kans verdient.

Gr.

DRE