HENNY, het bedrijf van Chrismo

Gestart door Chrismo, 16 maart 2012, 00:22:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chrismo

Een klein beetje voorstellen: Mijn naam is Christian Henny, vandaar ook de gekozen bedrijfsnaam "HENNY".

Zoals een aantal van jullie weten ben ik een paar maanden geleden officieel een eigen bedrijf begonnen. Het zo "tussendoor en even snel" repareren en lassen van en aan auto's is nu iets waarmee ik me overdag bezig hou.

Ik heb thuis een ruimte met een brug, waardoor ik makkelijk laswerk en/of onderhoud aan auto's kan doen. Ik heb las-apparatuur waarmee ik alle soorten materiaal kan lassen.
Denk eens aan:

* Nieuwe dorpels onder de auto, dit vooral i.v.m. afkeur bij APK
* Nieuwe uitlaat onder de auto; dit bij voorkeur van RVS en meteen iets meer performance
---let wel op dat ik GEEN voorstander ben van het aanbevelen van "goedkope" einddempers. Als ik iets doe dan gebeurt het goed en zoals ik uit ervaring kan aanbevelen.
* Klein en groot onderhoud aan een auto
---denk aan: olie verversen, remmen vervangen, koppeling vervangen...
* Installeren van performance delen aan/in een auto of motor.
---denk aan nokkenassen, benzinedrukregelaar, spruitstuk, ecu-piggyback etc.. Alles in overleg.
* Zit je ergens mee en staat het niet in de bovenstaande lijst....mail me maar gewoon!

Ik ben niet de moeilijkste en denk graag met je mee. Er zijn best mensen of bedrijven die goedkoper kunnen zijn, maar ik weet zeker dat als ik iets klaar maak het goed is. Dit omdat ik het ook belangrijk vind dat IK er tevreden mee ben.

Foto's van mezelf zal ik jullie besparen, maar een klein beetje reclame dan toch:

Dorpel vervangen....en een echte rotte!

-na wegslijpen van rotte dorpelmateriaal:

-tijdens renovatie:

-het eindresultaat:

Dorpels onder een Skyline vervangen..

Voor:

Tijdens:

Eindresultaat:
(in de zinkverf/primer.....)

(voorscherm nieuw deel in gelast)

Aansluitpijp RVS en flens RVS aan een bestaande demper gelast ivm slechte passing..

Voor, met slechte passing:

Nieuwe situatie past prima:

Ik zit in de regio tussen Arnhem en Zutphen (Gelderland).

Bij vragen en/of interesse in een of meerdere van mijn diensten kan je op de banner klikken en mij een mail sturen of stuurt je mail naar: cjhenny@kpnmail.nl

Vr gr Chrismo

Kevertje-SYS

Voor de twijfelaars
Niks dan goed voor deze man.
Levert goed werk en doet liever goed dan snel slecht

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Chrismo

Naast werk in/aan auto's doe ik nog veel meer.

Ik ben 15 jaar chef in een metaal/mechanisatiebedrijf geweest. Daar heb ik alles wat met metaal te maken heeft wel een keer voorhanden gehad. Waar ik veel positieve reacties over kreeg is het ontwerpen naar de wens van de klant. Geen standaard iets, maar een persoonlijk tintje ergens aan geven. Denk daarbij aan een tuinhek zoals je het zelf wil. Een eigen tekening aan mij geven, en een prijsopgave ontvangen. Dit hekwerk wordt gegalvaniseerd en gepoedercoat, wat staat voor een leven lang niet meer naar omkijken. Ook plaatsen is daarbij geen enkel probleem.

Kort gezegd zijn er zijn weinig dingen die ik niet kan maken/ontwerpen/repareren. Ik kom veel mensen tegen, waarbij tijdens een gesprek met mij ineens een lampje gaat branden en ze niet wisten dat het mogelijk was zoiets te maken.

gr Chrismo

Chrismo

Namens mezelf wens ik iedereen een mooi 2013 toe!

2yellow4u

Dank U. Ik wens je een voorspoedig 2013.