mijn micra k11 uit 1994

Gestart door janvdam, 31 augustus 2009, 11:39:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janvdam

ja hij gaat volgende week naar een maat van me. die gaat maar eens ff de dikke demper er onder knuppen.... Mis het wel een beetje brullen :P
Micra under construction!!!

rob

kan ook niet meer zonder ik geef toe misschien als ik ooit oud ben dat ik het niet meer wil maar voorlopig lang leven de universele en pasklaare uitlaat pot!

janvdam

nou auto WAS klaar..... vanavond ff toerritje gemaakt...... en in 1 keer een klap... en veel lawaai. ff gekeken is de uitlaat buis bij de kat afgeknapt. ook helemaal door gerot.

dus morgen ff shoppen en kijken naar een rvs buis en die er onder gaan maken!

of iemand van jullie moet een adresje weten waar ik een compleet spruitstuk met complete buis naar achter vandaan kan halen!

het is een 1.0 uit 1994
Micra under construction!!!

Taxloss

Ik heb een nieuwe buis van voor naar achtern onder de auto, zonder demper. Voor 75 euro inclusief montage.

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Chrismo

Citaat van: Taxloss op 28 september 2009, 07:41:52
Ik heb een nieuwe buis van voor naar achtern onder de auto, zonder demper. Voor 75 euro inclusief montage.



Das geen geld! Waar heb je dat laten fixen? Ik zit zelf in de metaal, maar kan voor 75 euro nauwelijks het materiaal kopen....

Challenge

Dat zal dan geen rvs zijn.
Voor 2 meter buis 2,5 inch heb ik ook maar 30 euro betaald..
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

janvdam

nou jullie praten over 75 en 30 euro...... Ik laat vanaf de kat een rvs buis maken met 2 bochten erin... Naar achter. en achter komt een andere demper maar dat is nog steeds ff verassing :P morgen avond is hij klaar. maak donderdag dan ff de foto's!
Micra under construction!!!

janvdam

en btw dat geintje kost 250 euries :'(
Micra under construction!!!

Michiel

Citaat van: janvdam op 29 september 2009, 12:42:46
en btw dat geintje kost 250 euries :'(

Dempers zijn een heel stuk duurder van buizen hoor ;)

janvdam

m de demper heb ik er zelf bij geleverd! alleen het las werk en de rvs buizen en de uren komen op 250 euries uit!
Micra under construction!!!

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

heb ik het toch beter gedaan voor een krat bier :P

janvdam

ja het is wel een boel geld....... maar goed. ik weet dan wel zeker dat het goed is! Een pijp van rvs.... kost al gouw 50 euro en heb ook al 75 euro aan bochten.... daarna de uren die erin gestoken word... alle bochten erin lassen.... opmaat maken... nieuwe steunders maken.... demper is te groot eingelijk voor een micra :P en te zwaar...... :P

heb hem net aan de telefoon gehad hij krijgt de spullen vanmiddag binnen dus vanavond word het niks dat hij klaar is. het is verschoven naar morgen avond! Zal dan metteen foto's posten.
Micra under construction!!!

Larrs

Ik dacht dat mijn einddemper groot was.  ::)

Nu ben ik wel benieuwd wat jij eronder gaat hangen.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

janvdam

haha ik ben meer benieuwd hoe die gaat klinken :P 1 ding weet ik wel de demper weegt tussen de 10 en de 15 kilo :P
Micra under construction!!!