Mijn micra en ik

Gestart door Guppie, 20 augustus 2009, 14:43:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Guppie

Hoi allemaal,

Sinds een week of 2 ben ik ook de trotse bezitter van een micraatje!  :wave:

Hiervoor reed ik altijd in mijn lieve gele mini, maar die heeft helaas het loodje gelegd... Laten repareren kostte nogal wat en hij was ook al een tijdej aan het roesten... dus tijd voor een ander autootje! (de mini houden we wel en laten we op termijn ook repareren, maar hij mag lekker in de schuur staan en komt er dan alleen uit als het mooi weer is, voor 'funritjes').

Toen ik op zoek was naar een ander autootje, bleek dat moeilijker dan ik dacht. Ik zocht iets onder de 3000 euro, klein, maximaal 10 jaar oud en liefst met airco... In die prijsklasse kon ik wel ford kaatjes vinden, maar die waren stuk voor stuk aan het roesten. En toen kwam ik een mooie metalic rode micra uit 2000 tegen, met airco! Na de proefrit was ik meteen verkocht! Wat een heerlijk autootje!

Dit is um:







Hij is altijd dealeronderhouden en heeft 114000 op de teller. De radio die erin zit, doet het niet echt goed, dus ik ben op zoek naar een andere. Een radio/cd speler, met bluetooth, zodat ik ook handsfree kan bellen.

Nou, tot zover!

Groetjes, Inge


Michiel

Welkom hier, Micra ziet er goed uit. Airco zit er wel in?

Guppie

jaja, er zit airco in!  :) Heel fijn, zeker met dit weer!

Er zit ook Centrale Vergrendeling in, maar zonder afstandbediening. Ik zou de CV graag afstandbediend maken en heb al setjes gezien op inet, zodat je dat zelf kunt doen voor weinig geld. Maar hoe makkelijk en veilig is dit? Iemand een idee?

Larrs

Hoi Inge,

Welkom. :)

Je Micra ziet er goed uit, net als nieuw.
Enne, toevallig ook een foto van de Mini? Dat vind ik ook wel leuke auto's. :P
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

rob

welkom bij de club leuke auto plannen of gewoon klaar zo blijft hij?

Guppie

Citaat van: rob op 20 augustus 2009, 15:44:07
welkom bij de club leuke auto plannen of gewoon klaar zo blijft hij?

Ik heb erover zitten denken om hem helemaal vol te plakken met autostickers met bloemen, zoals dit: http://www.stickerland.nl/product_info.php/cPath/120/products_id/2033 (klikken op het kleine autootje). Maar eigenlijk vind ik dat misschien ook wel wat zonde, want hij ziet er nog zo mooi uit... Een beetje hippe velgen lijkt me ook wel wat en misschien een ander stuur? Ideeën zijn altijd welkom. Ik hou wel van een opvallend autootje!

@ Larrs, tadaaaaaa:







rob

oeh leuk autotje! hmmm tja wel leuk voor over slechte plekjes heen te plannen etc.

Larrs

Mooie Mini en valt ook lekker op met die kleur. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Ronald


rob

je kan de micra ook om gaan bouwen naar dit (jammer genoeg zijn deze onderdelen bijna niet te vinden)

lijkt het ook beetje je mini ;)

Red Racer

Je bent hier van harte Welkom geheten hier Inge!

een zeer mooi micratje heb je en die mini ziet er ook puik uit(mooi met die gele lampjes :D)

over de velgen zijn er heel wat hier die dit type micra rijden(k11) mischien staat er wat voor je tussen.
De bloemetjes zou je kunnen laten fotoshoppen bij een van ons, bij Rob of Bunny.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Guppie

Citaat van: Red Racer op 20 augustus 2009, 17:39:30
De bloemetjes zou je kunnen laten fotoshoppen bij een van ons, bij Rob of Bunny.

Om te zien of het wat lijkt, bedoel je? Ik vraag me ook af hoe goed en hoe lang zulke stickers erop blijven zitten... Iemand ervaring?

Oja en thanx voor het 'warme welkom' allemaal!

MicraMuts

Hey welkom! Micra ziet er goed uit!  :duim:

Zo'n mini heeft mijn broer (van bijna 2m) ook gehad, ook geel, erg gave autootjes!! Alleen jammer inderdaad dat ze zo roesten.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Red Racer

Rob heeft zelf stickers op zijn rode Micra zitten die er bijna denk ik 2 jaar op zitten, aleen je krijgt er wel een kleur verschil van denk k zo.

dat je iemand dan foto's van die bloemen geeft en een goeie foto van je micra dan maakt diegene die bloemen op je micra en kan je zien of het wat is.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

rob

nop dat kan ik ontkrachten @ kleur verschil
ik had sticker op de motorkap ook 1,5 jaar zitten en die is ook niet verkleurd er onder dus dat valt super mee! even poetsen meer niet