Chrismo's Micra 1.3 16V Challange uit 2000

Gestart door Chrismo, 25 maart 2009, 22:33:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chrismo

Ik zwerf af en toe wel eens op een forum rond, vooral als ik weer eens aan de hobby ben geslagen.......de auto! Ik heb een aantal Primera's gereden, maar wilde eens wat goedkoper en kleiner proberen, vandaar de K11.

Ik vond deze K11 ergens in de omgeving van Apeldoorn, en kon met de prijs redelijk goed wegkomen. Is wel wennen een K11 ipv een P11, maar het went wel!
Heb wat plannen met de Micra, waaronder motorisch, maar dat komt wel! Optisch een andere uitlaat, velgen en verlagen.

Een paar foto's:


Enkel met verlaging


ASS stoel ivm een slechte rug


RVS spruitstukkie gemaakt


Remupgrade naar 100NX geventileerde/geperforeerde schijven


Gewassen en andere velgen eronder




Natuurlijk een Remus einddemper


En het volgende project!




gr Chrismo

MicraMuts

Ziet er goed uit!  :duim: blijft een mooie kleur vind ik!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Michiel

Mooi, vooral witte velgen op een donkere auto staan goed :)

rob

Citaat van: Michiel op 25 maart 2009, 23:29:31
Mooi, vooral witte velgen op een donkere auto staan goed :)

i know michiel :P o sorry ging niet over mij :P

ja erg mooi zo het autotje

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

jasperdg

Mooie wagen, en inderdaad een schitterende kleur heb ik eens op een Opel Corsa gehad.
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

Red Racer

mooie kleur op je micra 8)
staat vooral strak met die witte opvallende velgies.

heb je dat spruitstuk laten maken?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Larrs

Dat spruitstuk heeft hij zelf gemaakt. Staat trouwens ook ergens anders op het forum.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Chrismo


Red Racer

dan wil ik ook wel een spuitstukkie hebben :duim: :P

nog meer herrie en snelheid met me Automaat.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Geuens


Micra_powerk10

I am only the driver..
Ford USA Mustang

Arno

Nette auto man, dat spruitstuk vind ik zeer interresant heb je daar mallen van ofzo??? Een vriend van mij wil ook proberen een spruitstuk te maken voor mij. Hij zit ook in de metaalbewerking. Kon jij het trouwens goed merken dat je andere remmen erop gezet hebt?? Die zijn van een sunny 1600 toch??


Grtzz

Chrismo

Spruitstuk is zonder mal gemaakt. Remmen zijn idd beter! Logisch want ze zijn ook geventileerd (dubbel). En idd een 1600 100nx






gr Chrismo

Chrismo

Vandaag heb ik de Micra verkocht aan "Nissanzwijndrecht" aka Patrick. De auto is met witte velgen, andere bestuurdersstoel, Remus einddemper en aangepaste middenpijp weggereden.

Wat ik al zei, ik ben GEEN poetser, meer een knutselaar.......maar dat ging helemaal goedkomen werd me verteld ;)

Ik hoop dat de Micra een prettige tijd tegemoet gaat, maar dat gaat best goed komen! Iig wordt hij (denk as we speak) flink gepoetst.





gr Chrismo


ps: ik zal best aktief op dit forum blijven ronddwalen, en ga mijn heil nu zoeken in de Primera (schade gevalletje) die ik nu ga opknappen.