2000 K11 1.3 NCVT

Gestart door chiba_kun, 08 juli 2008, 13:56:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Persoonlijk zou ik hem dan bewaren voor je dochter.
Dan weet je zeker dat ze in een goede auto begint straks en dan heb je hem toch nog "een beetje in bezit" ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Zolang hij het nog goed doet en er weinig onderhoud nodig is gewoon houden :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Ik geloof niet dat ik hier nog iets aan hoef toe te voegen :)
Micra Addict

chiba_kun

#588
De Micra doet het nog steeds uitstekend!!!  8) O0

Vorige weekend naar Brussel ermee gereden en afgelopen weekend naar Dusseldorf, dus dat zijn toch weer flinke ritten, maar doet het gewoon uitstekend. (kmstand is nu 102400km)

K11, in Brussel voor het Automuseum:


Afgelopen zondag de zomerbanden er weer onder gezet, dat rijdt toch altijd weer heel anders en lekker hoor.



Gelijk hetzelfde gedaan bij de K13 van mijn vader. Staat wel weer netjes zo!


Jeroen330

Goed bezig! Onbezorgd kms maken!

Leo

Leuke velgen onder de k13 :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Citaat van: Leo op 30 maart 2016, 16:42:47
Leuke velgen onder de k13 :)

Thanks! Dat zijn Note-velgen. ;)

Dino

Staat er nog goed bij de k11  O0

Milo

Blijft een simpel en vooral leuk Micra'tje om te zien! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Mooi ze staan er netjes bij
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Joery-Joery

Het zou toch zonde zijn om de K11 weg te doen nu hij net ingereden is.. Had je al wel een bepaald model in gedachten?

chiba_kun

#596
Citaat van: Joery-Joery op 08 april 2016, 09:33:23
Het zou toch zonde zijn om de K11 weg te doen nu hij net ingereden is.. Had je al wel een bepaald model in gedachten?

Ja, dat wel. Of de K13 van mijn vader (maar hij zou gek zijn als hij hem weg zou doen), of anders weet ik het nog niet. Sowieso een stuk groter, automaat (heerlijk in files) en veiliger en zuinig is een vereiste.  ;)

Ik weet zeker, met hoe ik ermee rijdt en hoe goed ik ervoor zorg, dat hij over 10 jaar nog zeker rijdt... Maar weet je. Op een gegeven moment wil je toch wat anders (hoe zonde het ook is).

chiba_kun

#597
Eigenlijk is het moeilijk een goede vervanger te vinden die evengoed (betrouwbaar) of beter is dan een K11. Dat is eigenlijk een dilemma.

Het wordt wel na de zomer/eind van het jaar denk ik zo. Eerst goed sparen!  O0

Roadrunner

Tsja, blijkt maar weer waarom we de Micra's zo waarderen. En zoals de jouwe erbij staat, die worden er niet talrijker op.
Ik moet zeggen dat de k13 toch elke keer weer erg prettig rijdt. Natuurlijk hangt daar een iets ander prijskaartje aan dan bijvoorbeeld een k11. Maar ja, stuk veiliger, toch net even wat groter en luxer etc. Alleen mag er wel wat meer power in, geen idee hoe de 98pk versie voelt.

Volgens mij staat de Laurel van Divalo ook nog te koop :P Alleen moet je dan dat zuinige een beetje laten gaan ben ik bang...
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

chiba_kun

#599
Even afstoffen hier...



Dat is lang geleden!

De Micra blijft langer dan ik voor ogen had, door de aankoop van een ander huis zie ik mezelf niet zo snel wat anders kopen. Maar eigenlijk is dat niet erg hoor, de Micra is nog steeds prima en zeker na vandaag is die weer beter geworden.

Vandaag naar Riesh gegaan. Hij had een mooie autoradio met Bluetooth handsfree te koop en deze heeft hij gelijk netjes voor mij ingebouwd.  O0





Dat niet alleen... met een hamerklap zijn de deuren perfect afgehangen! (je staat raar te kijken wanneer er een brede kerel met een hamer naar je auto loopt en begint de slaan  ;D ) Maar het resultaat is ernaar. Hahaha!

Verder heeft Richard voor mij nog een (bloed irritante en rammelende) achterklep bekleed in de kleur van de bekleding van de auto en met inbussen professioneel vastgezet, met een... (weet de naam niet meer) maar een special tang!



Wat was de terugweg genieten en heerlijk stil zonder kraak en rammel. Dit soort kleine dingetjes zijn gewoon goud!

Nogmaals superbedankt voor je hulp. Het was gezellig!  O0 8)

Binnenkort maar luxe kentekenplaten bestellen, tijd voor een setje frisse.  :)