Mijn rode Micra 1.3 TC (update)

Gestart door Larrs, 27 november 2007, 20:09:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

XD ja maar dan heb je het ook over een auto die je niet zomaar langs de weg zet he :p die je graag in een garage hebt staan ookal zit er een alarm op hahahaha

nismo

Tja, mijn sunny heeft ook vaak buiten gestaan, maar staat nu lekker binnen en je merkt echt wel dat dat veel uitmaakt

Anti autostyle!!

rob

dat wil ik best geloven ja ;) dan hoef je hem niet zo vaak in de was te zetten en op te poetsen zoals ik moet aangezien mijne onder een boom staat zit alweer onder de stuif meel gisteren me ramen gekleend enzo en vandaag al weer onder is geen begin en eind aan denk dat ik maar zoon hoes er over koop aangezien ik geen garage heb :p

Larrs

Aangezien ik nog geen kans zie om met die man een afspraak te maken, ga ik proberen om toch zelf de deuk eruit te halen.

Volgens mij is alleen de zijkant ingeklapt, dus moet ik het weer terugklappen.

Vraag is nu nog. Hoe kom ik aan de achterkant van de deuk?
Heb zelf nog niet gekeken overigens. ;)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Michiel

Achterbank eruit, zowel zitting als rugleuning, dan kun je bij het paneel. Dit zit met klemmen vast dus wel voorzichtig trekken voordat je ze stuk trekt. Opzich moet je er dan wel redelijk bij kunnen.
Uiteraard wel even de onderkant van de achtergordels los maken omdat je anders het paneel er niet uit krijgt.

nismo

Heb op NCN forum eens gezien hoe ze een deuk eruit haalden met een busje ??

Door op de kop te houden de deuk bevriezen.. en dan laten afkoelen en deuk ploepte er zo uit :D

Anti autostyle!!

Larrs

Citaat van: Michiel op 04 juni 2008, 21:08:07
Achterbank eruit, zowel zitting als rugleuning, dan kun je bij het paneel. Dit zit met klemmen vast dus wel voorzichtig trekken voordat je ze stuk trekt. Opzich moet je er dan wel redelijk bij kunnen.
Uiteraard wel even de onderkant van de achtergordels los maken omdat je anders het paneel er niet uit krijgt.
Bedankt, dat ga ik denk ik aankomende zaterdag eens proberen. Alleen als het mooi en droog weer is.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Larrs

Citaat van: nismo op 04 juni 2008, 21:09:32
Heb op NCN forum eens gezien hoe ze een deuk eruit haalden met een busje ??

Door op de kop te houden de deuk bevriezen.. en dan laten afkoelen en deuk ploepte er zo uit :D
Nieuwsgierig als ik was, ben direct gaan zoeken. :P
Link naar de video zelf.

Ik denk dat dit niet echt gaat helpen met zo'n grote deuk zoals bij mij. Wel interessant.
Het bevriezen van oppervlaktes met spuitbussen kende ik al. Kan je leuke dingen mee doen.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Michiel

Citaat van: Mystical Green op 04 juni 2008, 21:26:54
kom maar langs help ik je wel



Nou komt het gereedschap hoor :P
Ben benieuwd :)

MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Larrs

Zie hier mijn verlaagde Micra. Heb ik even met mijn mobiel gedaan.



[verwijderd door de beheerder]
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Challenge

Dat ziet er zeker heel goed uit :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

rob

netjes hoor ;) lijkt de mijne wel XD onee! hij mist heel wat stikkers en andere velgen enz.

rijd goed he ;) ik vind van wel ik ben tevreden met mijne

ene ik heb precies op zelfde plekje me MFC kaart zitten XD

MicraMuts

Iedereen heeft hem daar zitten  ::)

Ziet er goed uit lars!  :duim:

Het rijdt veel lekkerder he!? (mits je over een hobbelweg gaat)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)