Mijn rode Micra 1.3 TC (update)

Gestart door Larrs, 27 november 2007, 20:09:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MaXxX

#45
Hey Lars, misschien kan ik wel iets voor je regelen.
Een maat van me heeft een schade herstel bedrijf.

Spreek me anders maar eens aan op msn. :)



Groot deel van die deuk is er waarschijnlijk wel uit te duwen! Al geprobeerd?  :)

Larrs

Citaat van: MaXxX op 08 mei 2008, 16:47:01
Hey Lars, misschien kan ik wel iets voor je regelen.
Een maat van me heeft een schade herstel bedrijf.

Spreek me anders maar eens aan op msn. :)



Groot deel van die deuk is er waarschijnlijk wel uit te duwen! Al geprobeerd?  :)
Heej,

Heel toevallig heb ik toennet wat kunnen regelen.
Bij mij in de straat was iemand van Care Schadeservice die wel de deuk eruit wou halen en ook wou overspuiten.
De hele linkerkant en de voorkant wordt gedaan, omdat daar ook schade is wat er al zat maar van mij wel weg mag.

Zelf de deuk eruit halen doe ik niet, ik weet ook niet of mij dat goed gaat lukken. Het metaal kan iets uitgerekt zijn.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Michiel

Dat klinkt goed, als hij een strak prijsje voor je maakt zal het zeker aantrekkelijk zijn :)

Larrs

#48
Hij vraagt 500 a 600 Euro (zwart) en doet dat gewoon op zijn werk.

Dan heb ik ook vrijwel alle dutsen, deuken en krassen eruit.
Hij doet linksachter helemaal waar de grote schade zit, de linkerdeur, linkerspatbord, motorkap en rechterspatbord.

Als hij dit voor elkaar krijgt, ben ik helemaal blij. :)

Oh ja, ik moet nog wel een nieuwe stootstrip halen en de letters/cijfers '16 valve'.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

MaXxX

Deuk eruit halen kan je gerust doen maargoed als je er toch door een expert laat maken zou ik dat niet doen.

Michiel

Wanneer gaat het gebeuren?

Larrs

Citaat van: Michiel op 09 mei 2008, 11:34:02
Wanneer gaat het gebeuren?
Daarvoor moet ik volgende week diegene nog bellen. Op dit moment is het dus nog niet zeggen.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Michiel

Misschien een idee, als toch de zijkant van je auto wordt gespoten, misschien kan je dan voor een kleine meerprijs ook je bumpers mee laten spuiten, is toch een heel ander gezicht dan ;)

Taxloss

dat is best een heel leuk idee van michiel vind je niet?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Larrs

Ik zal het in overweging nemen. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

kilzone

Staat wel eens stuk mooier al zeg ik het zelf. Demonteer je de bumper zelf, en reinig je de bumper, en laat je hem alleen de bumper spuiten.

Hopen dat je geen kleurverschil ga zien in de delen. Rood heeft namelijk weinig pigment waardoor hij snel verkleurd. Groen verkleurd niet eigenlijk :P
Nissan Micra 1.0lx


Larrs

Als ik het laat spuiten, dan laat ik de rest ook doen. :)

Rode auto's zijn inderdaad auto's die snel opvallen door de verkleuring. Merk het zelf alleen nog maar de grill wat van kunststof is. Maar dat kan ik redelijk mooi krijgen met ColorX van Meguiars.

De Micra zelf zit nog behoorlijk goed in de lak zonder verkleuring.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

kilzone

Als je de micra maar goed onderhoud. Af en toe een waxbeurtje enz. Al doe je er niks aan dan gaat hij achteruit jah. Die van jou glimt idd nog mooi
Nissan Micra 1.0lx


rob

Citaat van: Larrs op 11 mei 2008, 00:22:45
Als ik het laat spuiten, dan laat ik de rest ook doen. :)

Rode auto's zijn inderdaad auto's die snel opvallen door de verkleuring. Merk het zelf alleen nog maar de grill wat van kunststof is. Maar dat kan ik redelijk mooi krijgen met ColorX van Meguiars.

De Micra zelf zit nog behoorlijk goed in de lak zonder verkleuring.

ja idd mijn grill ook zelfde geintje :( denk dat ik hem maar andere kleur geef die gril of opnieuw rood maak en dan ff lak er over doe ofzo

@ verkleuren van auto's mijn buurmand heeft een honda civic en die is aan een kant helemaal licht rood geworden

nismo

Aan de kant van de zon..

Daarom zie je ook vrijwel nooit verkleurde ferrari's, ligt niet aan de lak ofzo maar ferrari's staan gewoon altijd in garages dus buiten de zon, de zon is de grootste boosdoener bij kleurvervaging

Anti autostyle!!