turbo of itb's?

Gestart door biermagnaat, 08 augustus 2007, 15:54:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nismo

Dit omdat een 1.0 omgerekend ongeveer 55 pk heeft en een 1.3 al 75 pk heeft. Om met een 1.0 die 20 pk verschil te winnen moet je flink bezig gaan en zal het rendement groter zijn als je voor een 1.3 zou gaan dan.

Dat van dat blok zou ik niet weten

Anti autostyle!!

kilzone

Maar, heb nog niet het geld ervoor om een ander blokje te kopen ofzo. maar als ik met met dat kastje, en me inlaat verander, zou ik dan 10PK winst eruit kunnen halen?
Nissan Micra 1.0lx


nismo

ik weet bijna zeker dat je dat niet gaat redden. Dat kastje werkt (voor zover ik weet) niet bij jou blok, mocht ik dit verkeerd hebben hoor ik het graag.

En met alleen je inlaat zal je het niet redden ben ik bang.. want zoveel vermogen geeft dat niet aangezien je niet een heel erg hoog begin vermogen hebt.

Anti autostyle!!

kilzone

oke, maar ik zal eens gaan beginnen me filterhuis aan te passen.

Nog even een offtopic vraagje. Zijn er sierstukken die je op je orinele pijp kan zetten maar die ook een sportgeluidje geven?

Zojah, waar kan ik die kopen?
Nissan Micra 1.0lx


Michiel

Sierstukken zegt het al, is alleen voor de sier.
Wat je wel kan doen en redelijk goedkoop is de nokkenassen van een 1.3 in een 1 liter moter monteren, dit scheelt naar verhouding een hoop vermogen.

Aangezien een ECU van een K11 niet te herprogrammeren is, is zo'n apparaatje geldverspilling voor een Micra.
Wat dat ding doet is waarschijnlijk alleen meer brandstof inspuiten, en erg veel heb je daar op een Micra niet aan. Je kan beter dan eerst kijken of je meer lucht toe kan voegen, de benzine regelt de ECU dan zelf wel, daar is hij slim genoeg voor.