turbo of itb's?

Gestart door biermagnaat, 08 augustus 2007, 15:54:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

biermagnaat

aha, dus dat word een beetje een gebed zonder eind om aan zo'n gasklephuis te komen ben ik bang.....

Jan-Paul

Ik had 't wel eens via een Japanse site opgevraagd, maar kwam toen voor zo'n gasklephuis volgens mij op minimaal 500 euro uit, ex verzenden oid.
Penningmeester Nissanclub Nederland

biermagnaat

das wel veel geld... er schijnen ook verloop plaatjes te zijn zodat een gasklephuis van een 1.6 er op past maar wat ik gelezen heb zijn die plaatjes alleen in japan te krijgen dus dat zie ik ook nog niet zo zitten...

Challenge

ik denk dat je de juiste connetie's moet hebben.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

biermagnaat

en mijn japanse connecties gaan niet verder dan het plaatselijke restaurant :D

Igor

Citaat van: biermagnaat op 13 augustus 2007, 12:30:13
das wel veel geld... er schijnen ook verloop plaatjes te zijn zodat een gasklephuis van een 1.6 er op past maar wat ik gelezen heb zijn die plaatjes alleen in japan te krijgen dus dat zie ik ook nog niet zo zitten...

Plaatje op maat laten maken bij een goede lasboer.

biermagnaat

en wat zou zo'n plaatje dan ongeveer kosten denk je?

Igor


biermagnaat

aha maar weet dan ook iemand precies wat voor gasklephuis ik moet hebben van welke 1.6 motor zeg maar?

Igor


biermagnaat

nou ik toch lekker aan het zeuren ben: in welke auto's is dit blok gelevered dan?

Michiel

Nissan Sunny en nog 1 dacht ik, maar weet niet precies welke.

biermagnaat

is de sunny van 93 tot 95 neem ik aan?

redscorpion

almera tot 2000 is die klep ook geleverd.
ik ga wat dingtjes doen met mijn inlaat ga der een 2.0 gas klep op zetten.
en als het goed is wil ik mijn  cilinder kop ook wat mee doen :wave:
ik zit er ook aan tedenken om tijdelijk 1.4 motor in de redscorpion teleggen en het 1.6
helemaal atmos aantepassen.
miss laat ik een kop van een amerikaanse 1.6 overkomen maar daar denk ik nog over wand ik wil de europese inlaat hebben en ik heb geen idee of die past.
jullie zien en horen het wel eerst maar sparen.
het scheelt wel geld als je er zelf in verdiept veel lezen is belangrijk en info op zoeken wat je wilt doen en gaat doen.
bvb als een spagetie spruitstuk monteert is leuk win je wat mee maar je moet de uitlaat ook aanpassen voor optimaal benut van dat spruitstuk en dan heb ongeveer 10 pk winst enzo moet je stapje voor stapje gaan uitzoeken. :wave:



grtzz


michiel

biermagnaat

wil je je gasklep dan verkopen?