Richard`s Micra

Gestart door Richard, 02 juni 2007, 18:47:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard

Micra ombouw begonnen!!

Richard

Dit is er trouwens ondertussen veranderd en wat ik nog wil veranderen :

Veranderd :

-Led achterlichten geplaatst
-Ander eind dempertje
-OZ spaak velgen
-Nieuwe lak
-Blauwe neon bij de voeten geplaatst
-Navigatie
-Radar verklikker, die had ik wel nodig :P
-Hands free erin, overigens voor geintreseerden verkoop ik die ook. Is een blue tooth handsfree systeem voor 65 euro, iedere telefoon met bluetooth werkt daarop :)
-Chromen ruitensproeiertjes met ledjes erin.
-Xenon lichten voorin.

Wat ik nog wil :

- Nieuwe geluids installatie
- Heldere koplampen
- Verlagen
- Haaienvin antenne
- Nieuw interieur ( leer )
- Ander lucht filter + misschien ander spruitstuk
- Toerenteller inbouwen
- Onderlip voor
- Chromen deur grepen

Dat was het voorlopig wel even :P Hij krijgt over 1000 km een grote beurt en dan zit hij op de 60.000 km :) Ik ga de grote beurt zelf uitvoeren, aangezien ik nu bij een auto garage ook werk!

Ik ben in ieder geval zeeer tevreden over de lak resultaat en krijg er erg veel complimenten over, zelfs toen ik in de les zat en niemand wist van mijn auto af. Begonnen ze over mijn auto te praten, pas later kwamen ze erachter dat het de mijne was :D
Micra ombouw begonnen!!

Michiel

Ziet er erg goed uit, mooi gelukt zo te zien en een hele verbetering ten opzichte van de originele kleur.
:duim:

MicraMuts

ooooooooooooooh :o mooi!!  :duim: ziet er mooi uit!

(wat is het merk van je bluetoothhandsfreegevalkit? ::))

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

nismo

Echt een super dikke bak man!!!

Anti autostyle!!

Richard

Citaat van: MicraMuts op 22 februari 2008, 08:16:53
ooooooooooooooh :o mooi!!  :duim: ziet er mooi uit!

(wat is het merk van je bluetoothhandsfreegevalkit? ::))

Het gevalletje heet :P : Iqua Visor, 1 keer opladen en je kan er voor een .... 2 / 2.5 weken mee vooruit :)
Micra ombouw begonnen!!

Richard

Ok update!

Na lange tijd erg druk te hebben gehad met me werk en avond werk vond ik het tijd voor een update want ik heb ook niet echt stil gezeten :)

Ondertussen ben ik hard op zoek geweest naar audio / verlagings veren en een radio dvd speler.

Verlagings veren heb ik ondertussen besteld en worden morgen op de bus gegooit :)

Audio word ik morgen over gebeld het gaat om : Versterker, subwoofer, 2 speakers.

En radio dvd speler wil ik eigenlijk mijn dashboard passend voor maken zodat mijn scherm mooi achterover kan klappen, dus bij deze als iemand nog een dashboardje heb voor mij om te oefenen graag!

Voor de rest wil ik nog witte knipper lichtjes hebben en die moet ik nog even bestellen of iemand moet toevallig nog wat hebben liggen ?
Micra ombouw begonnen!!

MicraMuts

Klinkt goed, hoeveel ga je hem verlagen?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Heiko

#83
Hele mooie wagen is het al! Ik zie dat je heldere koplampen wil, maar die heb je toch al?

Richard

Ok verlagings veren zijn binnen, snel! Had ze maandag avond betaald en lagen gister al op de mat :D

35mm gaat ie omlaag :)

En heldere koplampen ja die wil ik graag, dan zijn ook me glaasjes van me knipperlicht mooi wit ;) Maar eerst andere prioriteiten, want me audio is nog niet aangekomen en ze gaan er achteraan maar ze horen maar niks van de leverancier helaas :(
Micra ombouw begonnen!!