Richard`s Micra

Gestart door Richard, 02 juni 2007, 18:47:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taxloss

daar wordt ie zeker mooi van
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Challenge

http://www.korstbanden.nl/index_highspeed.html
Ik denk dat je daar de velgen kan vinden die je zoekt.
Alleen prijzen weet ik niet,als je ze weet ben ik ook wel benieuwd :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Richard

Ok update!!

Na een lange tijd gezocht te hebben naar een goede velg en bijbehorende band toch wat leuks gevonden en nog geld uitgespaard ook :)

Ik heb voor Dezent velgen gekozen normaal 125 euro per velg nu met korting 80 euro + Montage kitje en ventielen :)

En de als band heb ik gekozen voor Nankang all season banden. 195 / 45 / r15 met een leuk sportief profiel :) voor 45 euro per band inclusief verzendkosten ook goed te doen!

Dus precies 500 euro kwijt geweest voor de banden en velgen. Gratis montage omdat ik op mijn opleiding / school een balanceer machine, en montage machine heb staan. Auto op de brug en de velgen eronder gegooid!

Rijden errrrg fijn! Mijn vorige banden zaten ook op allemaal verkeerde banden spanning en mijn voorbanden waren totaal versleten en hadden last van droogte scheuren  ::)



[verwijderd door de beheerder]
Micra ombouw begonnen!!

Richard

En ik had gelijk nog een vraag!

Ik wil een andere eind demper eronder gaan gooien :) Nu wil ik graag een sportief geluid GEEN ASO GELUID !

Welke van deze pijpen raden jullie mij aan ?

http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/?ObjectPath=/Shops/RCAudio/Categories/cartuning/sportuitlaten/Uitlaten&PageSize=50&ChangeAction=SetStyle&PreviewStyle=RCAudio_Groen
Micra ombouw begonnen!!

Michiel

Citaat van: Richard op 04 november 2007, 22:44:49
En ik had gelijk nog een vraag!

Ik wil een andere eind demper eronder gaan gooien :) Nu wil ik graag een sportief geluid GEEN ASO GELUID !

Welke van deze pijpen raden jullie mij aan ?

http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/?ObjectPath=/Shops/RCAudio/Categories/cartuning/sportuitlaten/Uitlaten&PageSize=50&ChangeAction=SetStyle&PreviewStyle=RCAudio_Groen

Volgens mij zit er amper verschil in deze dingen, je moet hem nog wel passend lassen op de originele buis trouwens.
Misschien dat je beter af bent met kant en klare voor de Micra....?


Maar om terug te komen op je vraag, zelf vind ik een Jap-Style nog steeds het mooiste staan onder een Micra, dus een redelijke grote pijp, die het gat in je bumper mooi opvult.

Richard

Ok bedankt alvast voor het reageren :)

Ik zat zelf te denken om dit erbij te kopen :

http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/;SessionID=472EDEE700A2DF24273E3E94B5BA06D9;PreviewStyle=RCAudio_Groen?ObjectPath=/Shops/RCAudio/Products/DSP11A

Omdat ik toch alles zelf las etc, dus dat is geen probleem om hem passend te maken ;) Maar het lijkt me wel handig om zo`n buisje erbij te nemen.

Toch ?:P
Micra ombouw begonnen!!

Igor

Je wilt geen ASO GELUID? Spaar je moeite en koop dan niet van die goedkope chineese dempers. Die dingen maken lawaai, daar word je niet goed van.

blackie

hoe krijg jij een aso geluid uit je micra zelfs zonder eind demper maakt die van mij nog nouwelijks geluid
MY BRAIN HAS AN ERROR HARDCORE DARKCORE TERROR

IT DOESN'T MATTER IF YOU WIN BY AN INCH OR A MILE WINNING IS WINNING

Michiel

Haal je beide katalysatoren maar eens leeg :P

Challenge

Ik kan er dan over meepraten.
Je hebt dan echt oordopjes nodig :P
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Igor

Ik heb een heerlijk geluid! 2ekat weg, tussendemper weg en een mooie Sebring einddemper! Continu gas, is geen geluid, vol gas is een heerlijke diepe brom...

blackie

#41
ik ben jaloers ik krijg er nauwelijks geluid uit maar dan denk ik maar ff katje slopen :P:P:P
MY BRAIN HAS AN ERROR HARDCORE DARKCORE TERROR

IT DOESN'T MATTER IF YOU WIN BY AN INCH OR A MILE WINNING IS WINNING

Challenge

Citaat van: blackie op 05 november 2007, 21:54:09
ik ben jaloers ik krijg er nouwelijks geluid uit ma dan denk ma ff katje slopen :P:P:P
Ik weet alleen niet of je het leuk vind als je er veel kilometer's mee rijdt ::)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Igor

Citaat van: Challenge op 06 november 2007, 07:13:45
Citaat van: blackie op 05 november 2007, 21:54:09
ik ben jaloers ik krijg er nouwelijks geluid uit ma dan denk ma ff katje slopen :P:P:P
Ik weet alleen niet of je het leuk vind als je er veel kilometer's mee rijdt ::)

Hoe kom je erbij dat de 2ekat meer of minder lawaai maakt?

blackie

#44
naja radio staat toch meestal wel erg hard :p ennuh ik vind dat altijd wel leuk :p

ennuh wat zien jullie als tweede kat en als de tussen demper iemand misschien fotootje met uitleg ofzow
MY BRAIN HAS AN ERROR HARDCORE DARKCORE TERROR

IT DOESN'T MATTER IF YOU WIN BY AN INCH OR A MILE WINNING IS WINNING