Richard`s Micra

Gestart door Richard, 02 juni 2007, 18:47:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Igor

#60
Ik heb er minder voor betaald, maar de normale prijs is nu € 599,- Moet wel zeggen dat dit een overjarig type is, de nieuwe is € 899,- en dat is de DVD5900.

Ik ben tevreden over Pioneer, scherm wat minder, omdat de radio-din in een Micra verzonken ligt, waardoor je scherm niet lekker naar achter kan leunen omdat je draaiknoppen van je verwarming in de weg zitten.

Nu is wel het voordeel van Pioneer dat je de radio kan verstellen in de din-slede, zodat deze meer naar voren komt. Het schermpje staat nu recht, maar hoort eigenlijk iets meer naar achteren te leunen, zodat het zichtsveld beter is.

Maar ach, tis show, echt kijken doe je niet tijdens het rijden.

Richard

Goedendag allemaal!

Ik wil dus bij mijn micra dit onderstaande lijstje vervangen. Hoe is dit het beste te doen en met welke middelen? Tips om het het makkelijkste / beste uit te voeren altijd welkom ;)

Olie + filter
Benzinefilter
Versnellingsbakolie
Micra ombouw begonnen!!

Richard

Citaat van: Richard op 10 januari 2008, 22:36:00
Goedendag allemaal!

Ik wil dus bij mijn micra dit onderstaande lijstje vervangen. Hoe is dit het beste te doen en met welke middelen? Tips om het het makkelijkste / beste uit te voeren altijd welkom ;)

Olie + filter
Benzinefilter
Versnellingsbakolie


::)
Micra ombouw begonnen!!

Igor

Wat dacht je van een brug?

Taxloss

Een brug is handig, maar niet noodzakelijk lijkt mij...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Igor

#65
Tja, als jij op je rug je bak wil leeg laten lopen. Je woont in Aalsmeer, kom eens langs bij ons, maken we een mooie prijs voor je.

MicraMuts

Als je op je rug hem leeg maakt is het wel gratis  ::) en zelf doen is ook leuk en leerzaam!

Heb het alleen nog niet zelf gedaan dus kan je niet helpen met tips of hoe het moet..
Maar er zullen hier genoeg mensen zijn die het al wel gedaan hebben, denk ik

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Michiel

Als ik de olie wil verversen (motor of versnellingsbak) dan zet ik hem op een hoge krik, voor het losmaken van het oliefilter hoef je alleen maar een beetje moeilijk te doen op je rug.

Maar als je voor een leuk prijsje een brug kan regelen is dat natuurlijk alleen maar makkelijker.

Richard

Ok, het is allemaal beter geworden :)

ondertussen werk ik nu in een garage 4 dagen per week, dus als ik er een tijdje werk en een beetje bekend ben ga ik mijn auto`tje is op de brug gooien :)

Vandaan me nieuwe led achterlichten binnen gekregen :D ! Dus die komen er snel op.

En nog mooier nieuws !!!! Donderdag gaat mijn auto naar de spuiter om geheel hoogglans zwart gespoten te worden! En dan kan ik hem volgende week dinsdag weer afhalen.

Ben erg benieuwd :D
Micra ombouw begonnen!!

Richard

Micra is net naar de spuiter gebracht, alle deuken / pitjes / krasjes etc worden eruit gehaald of zo behandeld dat er straks niks meer van te zien is :D

Dinsdag kan ik hem weer ophalen, aahhh normaal zeg ik dit nooit maar was het weekend maar alvast weer voor bij :P
Micra ombouw begonnen!!

Taxloss

mij kunnen de weekenden niet lang genoeg duren, maar ik ben wel heel benieuwd naar het resultaat!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Richard

Oeeeee sexy  8)

Helaas nog in de avond, der komen snel foto`s overdag  :D

Ik zie ook net dat foto`s maken niet mijn sterkste hobby is  haha



Micra ombouw begonnen!!

Taxloss

wij branden van nieuwsgierigheid... haha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Richard

Hij geeft fouten aan en ik kan ze niet uploaden :(

Probeer t morgen wel, ga slapen :)
Micra ombouw begonnen!!

Taxloss

is goed en als het echt niet lukt mag je ze wel mailen, zet ik ze er wel op voor je! trusten
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...