biermagnaat zijn micra

Gestart door biermagnaat, 24 oktober 2006, 11:48:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

biermagnaat

:| meer niet! is dat spul zo goedkoop? hoe heb je het vastgemaakt dan? maar is rap op zoek naar blauw skai!

MicraMuts

nee ik weet wel dat de prijzen nog wel eens verschillen kwa provincie  :) een vriend in het westen had toen 20 euro betaalt per meter

Ik heb de randen aan de achterkant gelijmd en geniet. Dit zodat ik het er altijd nog een keer vanaf kan halen, als ik het zat ben.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

biermagnaat

en voor de rest gewoon even de portiervakken en hand greepjes eraf gehaald of heb je die eruit geknipt?

biermagnaat

vanavond komen de nieuwe velgen eronder! ben vanmiddag gebeld dat ze binnen waren! kan haast niet wachten tot het 7 uur is post vanavond of anders morgenvroeg wel foto's!

aztec micra


biermagnaat


MicraMuts

#81
Citaat van: biermagnaat op 28 maart 2007, 11:22:29
en voor de rest gewoon even de portiervakken en hand greepjes eraf gehaald of heb je die eruit geknipt?

De onderste bakken heb ik er gewoon opgedraaid, anders krijg je het na verloop van tijd te zien (komt het eronder vandaan ofzo)

Handgrepen heb ik alleen rond de schroefgaten weggeknipt, raamslinger net zo..


Voor dat je begint wel alles van je deurpaneel afhalen, dus handgrepen, raamslinger, onderste bak en die "lijst" die bovenaan zit bij je raam.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

nynie

ziet er erg strak uit..... blijkt maar weer dat we nog lang niet klaar zijn whaha! 

biermagnaat


nismo


Anti autostyle!!

biermagnaat

ik ben gisteren foto's vergeten te maken maar denk haast dat er morgenvroeg wel wat online komen. jullie zien ze wel voorbij komen!

biermagnaat

foto's!!!!




ben vanmorgen bij mystical green geweest om een aantal onderdelen op te halen. waaronder: 

-veerpootbrug
-verlagins veren
-chromen deurklinkjes
-en een anders schokdempertje links achter is lek.

hier ook nog een foto van de veerpootbrug.



IK BEN BLIJ!!! :wave:

aztec micra


nismo


Anti autostyle!!

Michiel

Hee, zo zag mijn auto er een paar jaar geleden ook uit :)

Velgen zien er goed uit, maar inderdaad, hij moet nog wel verlaagd worden ;)