biermagnaat zijn micra

Gestart door biermagnaat, 24 oktober 2006, 11:48:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Linea Sol

Leuke Micra met een tof geluidje zo enne hij lijkt precies op die van mijn vrouw alleen dat is een 1.0 l

biermagnaat

even een kleine update van mijn kant de micra is weer gerepaard. de reparatie was wat duurder dan verwacht maar nou is de auto ook weer helemaal top.
heb ook direct een paar witte knipperlichten op de flank laten plaatsen en nou is de auto voorlopig wel weer af. zaterdag komen de winterbanden eronder en dan maar sparen om van het voorjaar een nieuwe set velgen te kopen.

hier nog mensen die naar essen gaan?

biermagnaat

zoooooooo vanmiddag de katvervanger opgehaald die bahamut nog had liggen! super kerel! haha :D morgen hopelijk installeren maar krijg die schroeven zo slecht los. iemand hier nog tips?

Michiel

Veel kruipolie of de moeren verwarmen met een soldeerbrander.
Anders uitboren :)

biermagnaat

ik ben er vanmorgen al een hele tijd mee bezig geweest maar ik laat het even voor wat het is en wacht tot ik mijn groep N uitlaat binnen heb. en dan monteer ik het allemaal in 1 keer.

biermagnaat

hierbij alvast een foto van het sportstuur misschien zaterdag al gemonteerd.


Jan-Paul

Hoe ga je het doen met de airbag? Af pluggen ofzo?

Persoonlijk heb ik liever een airbag voor me dan een al dan niet fraai sportstuurtje, maar goed, ieder zijn smaak natuurlijk :)
Penningmeester Nissanclub Nederland

biermagnaat

ja airbag kan er zo uit die zit vast aan het andere stuur. voor die kilometers die ik rijd vind ik het ook wel prima zonder airbag. vind het wel mooier moet nog ff zien als het niet bevalt gaat het er weer af makkelijk zat.

biermagnaat

ja ik ben al bij de garage geweest om informatie in te winnen. waar ik absoluut mee moest beginnen was de accu polen los halen haha. dat zal ik dan ook maar braaf doen en als ik het idee heb dat ik er niet uitkom dan ga ik er wel mee naar m'n dealer die zijn echt super behulpzaam :D

biermagnaat

zouden we kunnen doen marcel maar ik moet eerst mijn stuurnaaf binnen hebben haha. zouden we natuurlijk ook direct die veerpootbrug kunnen montere. ;)


biermagnaat

het nadeel is alleen wel dat ik op z'n allervroegst vrijdag middag de naaf binnen heb. dus dan moeten we even kijken.

biermagnaat

is wel goed anders houden we wel ff contact via pm of via dit topic

biermagnaat

zoo vanmiddag even een stukje wezen rijden en ook direct maar is een aantal foto's van de micra genomen. heb ook nog een paar acceleratie filmpjes maar die zet ik wel online als er vraag naar is.

ik was eerst op zoek naar een geschikte foto lokatie maar heb eigenlijk totaal helemaal GEEN verstand van foto's maken dus ben benieuwd wat jullie er van vinden.

ik heb ook maar direct even het nieuwe stuur op de foto gezet. veel mensen vinden het een beetje als de nieuwe bmw's of je vind het mooi of je vind het spuuglelijk. ik vind het wel mooi en het stuurt werkelijk super.

de velgen laten nog even op zich wachten. dat word waarschijnlijk volgende week. er staan nog veel meer updates op het programma maar die horen jullie ter zijner tijd wel. en daar zullen dan ook weer foto's van volgen.

voor nu! het resultaat van een beetje aankloten met een camera: deze foto's zijn gemaakt op een industrie terrein. beetje aan de rand van oldenzaal bij de snelweg. vind fotograferen wel leuk maar ben er nog niet zo handig in dus dit is het voorlopige resultaat.



voor meer foto's stuur ik jullie door het mijn auto topic op autoweek.nl vind het teveel werk om hier de foto's ook nog een keer neer te zetten.

http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,2348419,2805815,page=2#msg-2805815

Groeten!

nismo

Sorry, ik vind het stuur er totaal niet bij passen, als je nu een zwarte had genomen was het super geweest!

Anti autostyle!!

Taxloss

veel opmerkingen over dat stuur zeg... hahaha... ik houd mij maar ff stil...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...