biermagnaat zijn micra

Gestart door biermagnaat, 24 oktober 2006, 11:48:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micra SRi

Ziet er leuk uit, goed gedaan de Airintake.

Sylvia

#16
Citaat van: Erwin op 24 oktober 2006, 17:17:02
sri is niet sneller dan een gewone k11 hoor Ed.


De eigenaar had een vraag in zijn voorstelling.
Het ging mij niet om de snelheid maar meer om het type,HOOR Erwin

Ed

biermagnaat

allereerst: IEDEREEN BEDANKT VOOR DE LEUKE REACTIES  :duim: :wave:

haha ja de air intake heb ik nagemaakt aan de hand van een foto op het nissan club forum. was een leuke zaterdag middag. vind het geweldig om zelf aan de auto te sleutelen en zou het liefst alle veranderingen zelf doen. als ik het zelf zou kunnen zou de japstyle uitlaat er ook al lang onder zitten ben alleen afhankelijk van iemand anders hiervoor.

Groeten Tom.

Micra_powerk10

Leuke en nette nissan micra veel succes :duim:

Citaat van: biermagnaat op 25 oktober 2006, 00:26:05
allereerst: IEDEREEN BEDANKT VOOR DE LEUKE REACTIES  :duim: :wave:

haha ja de air intake heb ik nagemaakt aan de hand van een foto op het nissan club forum. was een leuke zaterdag middag. vind het geweldig om zelf aan de auto te sleutelen en zou het liefst alle veranderingen zelf doen. als ik het zelf zou kunnen zou de japstyle uitlaat er ook al lang onder zitten ben alleen afhankelijk van iemand anders hiervoor.

Groeten Tom.
I am only the driver..
Ford USA Mustang

biermagnaat

#19
zoooo mensen :D zaterdag is er weer het een en ander aan de micra gebeurd.
nou ja het een en ander de uitlaat is eronder gekomen  :wave:

ik ben zo blij als een klein kind het was nog wel een heel werk want de bevriende monteur is er toch bijna drie uur mee bezig geweest om de uitlaat helemaal mooi pas er onder te krijgen. het klinkt allemaal wel prima maar had van mij een tikkeltje luider gemogen ( misschien iemand nog tips? )  :duim:

ik heb een aantal fotos gemaakt tijdens de installatie en heb ook nog een filmpje deze zal ik binnenkort ook op internet plaatsen zodat iedereen van het geweldige micraatje kan genieten  ;D ;D ;D

nou genoeg gekletst hier de fotos!!!!








ben benieuwd naar de reacties   ::)


ik heb ook nog een vraagje: waar ligt de toerenbegrenzer want ik heb hier al iets gelezen over 7200 toeren maar die van mij gaat toch echt niet over de 7000 voordat de toerenbegrenzer erin klappert heb zels het idee dat het er nog iets voor is. kan iemand mij hier meer over vertellen?

Groeten Tom.

nismo

ziet er netjes uit :duim: ben benieuwd naar het filmpje

Anti autostyle!!

Michiel

Ziet er netjes uit zo vanonder de bumper :)

Bij mijn Micra (volgens mij hetzelfde type als jij) zit de begrenzer bij zo'n 6900 rpm

biermagnaat

ik had ook nog een vraagje over een eventuele katvervanger. als je zo'n katvervanger monteert gaat er dan niet teveel tegendruk verloren waardoor je weer vermogen verliest? en maakt het veel uit kwa geluid als ik de middendemper er tussen weg zou halen?

Groeten Tom.

Challenge

Bij mij op de rollerbank staat de begrenzer op 6200 toeren gemeten bij rica in wateringen.
De teller zelf in de micra kan aardig afwijken.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

biermagnaat


MicraMuts

Lekker geluidje!!!  :o :duim:

Was je niet bang dat ze je camera zouden jatten?  >:D

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Bahamut

heb je alleen je eind demper vervangen of ook je tussen demper/cat. ???
best een lekker geluidje :duim:

laat ik maar niet beginnen over de mijne ^-^

welkom btw. :)
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW

biermagnaat

haha nee was niet bang dat ze m'n camera zouden stelen stond verdekt in de berm.

heb alleen de achterdemper vervangen wil misschien binnenkort ook de middendemper gaan vervangen maar ik weet niet of dit heel veel uitmaakt kan iemand mij daar
uitsluitsel over geven? en heb ik dan nog wel genoeg tegendruk. vind heel veel geluid wel mooi maar als het vermogensverlies tot gevolg heeft doormiddel van te weinig tegendruk dan heb ik liever wat minder geluid.

Groeten Tom.

Micra_powerk10

De demper gaat na het inbranden meer geluid produceren, dus geduld is een schone zaak
I am only the driver..
Ford USA Mustang

Bahamut

Citaat van: Micra_powerk10 op 31 oktober 2006, 23:04:35
De demper gaat na het inbranden meer geluid produceren, dus geduld is een schone zaak

klopt, ik merk het zelf ook
nissan micra k11 1.4i 16v cvt automaat.


http://myalbum.com/album/XTp1vQp4vViW