(Gefaseerd) opvoeren van mn 1.3 ('95)

Gestart door Pluis, 08 juni 2014, 23:19:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pluis

Na de tuning/performance thread eens doorgesnuffeld te hebben begint het toch te kriebelen.
Ik twijfel nog *kuch ,proest* of ik mijn groen blikje op wil fokken, nu wil ik niet meteen naar 200 pk :) of zo maar een paar pk extra heb ik wel oren naar.
Ik ben zelf redelijk handig dus ik kan redelijk wat zelf doen.


Ik ben echter een leek op tunen etc. vandaar dus enkele vragen.
Wat kan ik gefaseerd uitvoeren?

Zelf dacht ik aan luchtfilter, einddemper, spruitstuk, rest v.d. uitlaat, in die volgorde.

Vraag bij dit rijtje, moet ik ergens gaan denken aan verstevigingen, zwaarder uitvoeren van andere delen van mijn blik?

Veerpootbrug.
Schroefsetje.




Milo

Citaat van: Pluis op 08 juni 2014, 23:19:58
Na de tuning/performance thread eens doorgesnuffeld te hebben begint het toch te kriebelen.
Ik twijfel nog *kuch ,proest* of ik mijn groen blikje op wil fokken, nu wil ik niet meteen naar 200 pk :) of zo maar een paar pk extra heb ik wel oren naar.
Ik ben zelf redelijk handig dus ik kan redelijk wat zelf doen.

Ik ben echter een leek op tunen etc. vandaar dus enkele vragen.
Wat kan ik gefaseerd uitvoeren?

Zelf dacht ik aan luchtfilter, einddemper, spruitstuk, rest v.d. uitlaat, in die volgorde.

Vraag bij dit rijtje, moet ik ergens gaan denken aan verstevigingen, zwaarder uitvoeren van andere delen van mijn blik?

Veerpootbrug en verlaging (schroefset/veren) kan erg handig en vooral LEUK zijn.
Maar ook als je niet gaat tunen is dit erg leuk ^-^
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marco330

Dat is precies de juiste volgorde! Maar het meeste rendement haal je natuurlijk uit een combinatie van dit alles.