The Red Flash

Gestart door thieme, 29 mei 2014, 13:33:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

thieme

Wow dat had ik niet eens gezien haha

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Taxloss

Inderdaad goed bezig
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Pluis

Waarom wil ik nu ineens een tweede micra met een 1.6 of 2 liter??

ReSp4wN

Because FREAKIN AWESOME!  8)   :cheer:

Marco330

Citaat van: ReSp4wN op 16 juli 2014, 07:11:21
Because FREAKIN AWESOME!  8)   :cheer:

Hahaha.

Gaat lekker! Goed werk!

Beske

#81
We zijn weer even bezig geweest, eerst heb ik je motorruimte nog wat schoon gemaakt.

Voor, zo zag eigenlijk de hele motorruimte wel uit:



Na:



Niet echt nodig voor de ombouw natuurlijk, maar nu alles er toch uit ligt is het een kleine moeite. Daarbij doen we dit soort projecten zoals we het bij onze eigen auto ook zouden doen, en no way dat ik met een smerige motorruimte rond blijf rijden als ik er nu zo makkelijk aan zou kunnen om het schoon te maken  ;)

Chris was ondertussen druk bezig met het uitpluizen van de kabelboom, dus ook op dat gebied zijn er vorderingen, alleen niet echt interessant om te fotograferen.

Je blokkie is inmiddels verhuisd naar de werkbank, daar hebben we het vliegwiel en de koppeling erop gezet.





Volgende stap: bak erop en de eerste keer in de micra (proberen te) hangen om te kijken hoe het uit komt met motorsteunen e.d.

ReSp4wN

Goed bezig jullie  :cheer:

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Ga zo door en maak maar veel fotos :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme


Conodihno

Mooie vorderingen heren!

Jeroen330

Mooi! Direct ook een nieuwe krukas keerring geplaatst? Onder het motto "als je er toch bent.."

ParaChris

Nope, geen nieuwe, onder het motto "if it aint broke dont fix it" ;) motor is nog niet zolang geleden gebouwd en alle keerringen zijn toen ook vernieuwd! :)

Jeroen330

Citaat van: ParaChris op 29 juli 2014, 23:38:39
Nope, geen nieuwe, onder het motto "if it aint broke dont fix it" ;) motor is nog niet zolang geleden gebouwd en alle keerringen zijn toen ook vernieuwd! :)

Ok..
Ik vervangen die dingen altijd als het vliegwiel er af is.. mocht je binnen gedurende tijd lekkage krijgen dan moet je de hele zooi weer loshalen.. dan zijn die paar euros voor een nieuwe keerring mij geen geld..

Maar goed bezig verder