The Red Flash

Gestart door thieme, 29 mei 2014, 13:33:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

dat zijn waarschijnlijk wel overzetdorpels, die worden er dus overheen gelast
Micra Addict

thieme

Hmm dat kan wel kloppen het is een oversizedeel
Is het dan evrstandig om iets anders te halen? want er gewoon overheenzetten daar schiet je niet veel mee op.

MaStErTuNeR Q

Wat dacht je van vers plaatwerk erin laten lassen gewoon op maat.
Ook gelijk zorgen dat ze het plaatwerk.goed vast lassen dan dichten met gma hardsolderen en vervolgens aftoppen met plamuur en grondverf,,  dan.zie je er ook niks van.. Nadeel is dat het duur is
Of bij een sloop eruit slijpen

thieme

Dat kan ook. Misschien moet ik gewoon Chrismo eerst eens een e-mail sturen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Riesh

Bij chrismo weet je wel zeker dat het goed gebeurt. Hij gebruikt ook meestal iets dikker plaatwerk.
En de prijs valt reuze mee
Micra Addict

thieme

Vandaag koelvloeistof ververst en nu alles goed ontlucht is blijft ie goed op temperatuur.
Zal morgen of overmorgen nog even testen hoeveel km het nu duurt voordat ie warm wordt.

thieme

Vandaag nog even stukkie wezen rijden. Na 3 of 4 km was ie al op temperatuur dat gedeelte is dus geslaagd. Op de terugweg alleen weer het temperatuurnaaldje helemaal bovenin ik dacht huh. Dus hup de kant in motorkap open en het voelde niet aan als 90 graden+. Dus maar gewoon verder gereden en toen opeens besloot de sensor weer goed te werken en viel het naaldje terug naar het midden ^^

Ik weet niet hoe het komt maar ik vind het haast leuker om in deze auto te rijden dan de groene. Alles behalve het koppelingspedaal dan lijkt iets soepeler te lopen en de auto is toch erg pittig voor standaard. Auto is ook lekker stil misschien ben ik toch wel uitgekeken op de herrie die me groene maakt, het kan van alles zijn ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik het leuk vind om erin te rijden en dat ik er haast spijt van heb dat ik er al 102 ultimate benzine in heb gedaan. Dan vind ik het toch zonde om er veel mee te rijden.

VerlindenSLX

Hoi Thieme, dat van die temperatuur heb ik ook. Dat de naalf opeens omhoog schiet. Ik let er niet op, heb wel de sensor vervangen. Kost 25 euro en een uurtje werk.
They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

thieme

Ik ga de sensor nu niet meer vervangen met de ga16 swap op de planning :)

VerlindenSLX

Goeie keuze, echter na het vervangen van die sensor heb ik dat nog steeds.
Het lijkt me meer een kwaaltje waar we ons niets van aan moeten trekken.
They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

Jeroen330

Niet toevallig de thermostaat op zijn kop gemonteerd?

Zit een klein gaatjes in, deze moet aan de bovenkant zitten

Riesh

Ik ben blij dat de rode zo goed bevalt.
Micra Addict

thieme

@Jeroen
Nop de thermostaat zit goed

@Riesh
Ik ook ik hoop alleen dat het ook echt beter gaat worden met de swap ^^

thieme

Update: Woensdag ga ik hem weg brengen naar Chris toe met alle benodigdheden voor de swap!

Taxloss

Ik ben benieuwd hoe het is als je hem terugkrijgt. Toch spannend.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...