Marnik's blauwe K11

Gestart door Marnik, 08 mei 2014, 17:47:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marnik

#225
Weer flink wat upgrades gehad ondertussen. De audio is af en op de meeting ook nog even wat geïnvesteerd :P Hieronder een lijstje met upgrades van de afgelopen maand.

- Audio klaar
- Nieuwe Lucht Massa Meter (Jeroen)
- Volledige Detailbeurt door SimplyClean (Luuk)
- Nieuwe Remmen set van een 1.6 (100NX)
- Spoorverbreeders voor achter zodat de velg mooi aansluit met "de lijn"
- Kuipstoel met 4 punt's gordels van QSP (Piet geïnstalleerd)
- Snap-Off Deepdish sport stuur
- De laatste stang van de PW-Performance serie :P
- Nieuwe Mistlamp bulb's
- Setje prefacelift achterlampen, alleen kan ik niet beslissen welke ik op mijn auto wil hebben. Het heeft allebei wel wat.
Dat is het lijstje volgens mij.



















Milo

Hij zag er nice and shiny uit vanochtend toen ik je tegenkwam! O0
Mooie upgrades weer verder :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

super updates, hebben piet jeroen en luuk samen goed gedaan ;D

je bent volgens mij de claxon vergeten te bestellen bij je stuur
http://www.qspproducts.nl/claxon-qsp.html#.VVx87NK8PRY
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Marnik

Citaat van: Leo op 20 mei 2015, 14:24:51
super updates, hebben piet jeroen en luuk samen goed gedaan ;D

je bent volgens mij de claxon vergeten te bestellen bij je stuur
http://www.qspproducts.nl/claxon-qsp.html#.VVx87NK8PRY
Zit wel een toeterknop op maar wil er idd wel QSP op zetten. Toeterknop komt waarschijnlijk achter mijn linker pook.

Marnik

O en nog bij te melden de klachten van me knie tijdens het rijden heb ik niet meer gevoeld sinds die nieuwe stoel/stuur erin zit

Leo

Citaat van: Marnik op 20 mei 2015, 15:01:24
O en nog bij te melden de klachten van me knie tijdens het rijden heb ik niet meer gevoeld sinds die nieuwe stoel/stuur erin zit

das natuurlijk het allerbelangrijkste van n andere stoel :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Citaat van: Marnik op 20 mei 2015, 15:01:24
O en nog bij te melden de klachten van me knie tijdens het rijden heb ik niet meer gevoeld sinds die nieuwe stoel/stuur erin zit

Dat klinkt heel bekend. Ik had ook altijd pijn in mijn knie wanneer ik langere stukken in de Micra reed. Nu met de kuipstoel geen last meer van. Meer gevoel met de auto en zit gewoon fijn! Je zal ook herkennen dat je nu iets meer gevoel van veiligheid hebt denk ik, omdat je linkerbeen niet meer zo tegen de deur geplant zit en de knieen dus niet meer zo dicht bij het dashboard.

Glimt wel die Micra van je! Heel mooi. Merk je het verschil met remmen echt goed? :)

Marnik

Citaat van: chiba_kun op 20 mei 2015, 16:30:18
Citaat van: Marnik op 20 mei 2015, 15:01:24
O en nog bij te melden de klachten van me knie tijdens het rijden heb ik niet meer gevoeld sinds die nieuwe stoel/stuur erin zit

Dat klinkt heel bekend. Ik had ook altijd pijn in mijn knie wanneer ik langere stukken in de Micra reed. Nu met de kuipstoel geen last meer van. Meer gevoel met de auto en zit gewoon fijn! Je zal ook herkennen dat je nu iets meer gevoel van veiligheid hebt denk ik, omdat je linkerbeen niet meer zo tegen de deur geplant zit en de knieen dus niet meer zo dicht bij het dashboard.

Glimt wel die Micra van je! Heel mooi. Merk je het verschil met remmen echt goed? :)
Ja, ik heb stuk meer remkracht en het is nu ook geventileerd dus wordt 't beter gekoeld :)

Jeroen330

Mooi overzicht!

De Micra is zeker een stuk opgeknapt met deze upgrades!
Keep on the good work! En fijn dan deze spullen een mooi huis hebben gevonden!

Marnik

Ik had bij de MFC Meeting nog een paar lampies overgenomen van de Green Machine (Luuk)
en ik kan eigenlijk niet beslissen wat ik mooier vindt :P Vandaar vraag ik om de mening.
Aan de led's vind ik de lamp mooier als de lamp uitstaat en ziet de auto er jonger uit.
De niet led's vind ik de lamp mooier als de lamp aanstaat :P.
Led:


Niet led:



Leo

ik vind de leds mooier
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Ik heb eigenlijk precies dezelfde mening als jou Marnik!

Jeroen330


Conodihno

Persoonlijk vind ik de leds mooier maar tegelijkertijd iets te modern voor de auto. Zou zelf gewone achterlichten maar dan het koukie model willen hebben of versie die Thom te koop had staan.

Kwarkieboy

Led vind ik toch luxe uitstralen
K11 '95
K11 Aztek '00