Jorg's aztek 3/180

Gestart door jorg, 14 april 2014, 17:35:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pluis

Mooie kar!
En het rijbewijs...het zijn geld wolven...niet meer niet minder..
Ik heb het in een keer gehaald, maar zo'n beetje alles en iedereen om me heen heeft er minimaal 2x over gedaan.

jorg

Komt wel kan al 27 jaar zonder dus nog paar maandjes extra zonder moet geen probleem zijn (y)

Milo

Citaat van: Psydan op 05 juli 2014, 11:14:43
Ziet er gezellig uit! Balen man! Waarop ben je gezakt?
15"! 195/45R15 bandjes erop en knallen!

Balen man, ik weet helaas ook hoe het is.

Maar idd wat PsyD zegt, 15" en dan 195/45 bandjes
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Leuk setje in 14" kun je normale band nemen 165/60/14
Bij 15" heb je een platte band nodig bv 175/50/15 of 195/45/15 afhangkelijk hoeveel grip je wilt hebben
Smallere banden zijn wel zuiniger
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

jorg

Denk ook dat ik gewoon smalle band neem op 14" heb de micra ook genomen van wegen zuinig licht en goed koop :)

Alexander


Citaat van: jorg op 05 juli 2014, 12:44:08
Ik heb alle examens tot nu toe vaker gedaan dus maakt niet uit ook voor me werk theorie was heelemaal drama 6 x wtf

Doet me eraan herinneren zo een theorie afspraak te maken bij het cbr :(. Succes met komende examen

jorg

Thnx man en suc6 met je theorie hopen dat ze de goeie vragen stellen want je gaat er van ui dat alles wat in theorie boek staat gevraagt kan worden nou ze vragen ook andere dingen zo als wat betekent dit lampje nou wist ik niet was dus cruis control :(

jorg

#37
Goed nieuws 26-8-2014 heb ik eindelijk me rijbewijs behaald lkkr volgende dag 2 weeken aan boord dus 2 weeken lang toeren in de astek!!!!! Als ik thuis ben

Milo

Citaat van: jorg op 29 augustus 2014, 20:26:34
Goed nieuws 26-8-2014 heb ik eindelijk me rijbewijs behaald lkkr volgende dag 2 weeken aan boord dus 2 weeken lang toeren in de astek!!!!!

Netjes man! Iets leuk om naar toe te werken! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kwarkieboy

Gefeliciteerd !
Veel rij plezier !
K11 '95
K11 Aztek '00

Pluis


PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

thieme

Veel veilige kilometers toegewenst