Colt CZ3 Mivec

Gestart door Taxloss, 19 januari 2014, 13:30:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dino

Sterkte Nicole! Komt vast goed!

Taxloss







Met grote dank aan BMC cars en Classics te Nijverdal!!!

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jeroen330

Wat zuur zeg en wat een klootzakken dat ze het lef niet hebben een briefje achter te laten... GRRRRR

chiba_kun

Schandalig hoe we in dit land veelal met elkaar omgaan. Zonde van je wagen! Wel weer erg mooi dat je een leenauto hebt (dat vind ik wel weer heel erg mooi - er zijn ook nog goede mensen op de wereld).

Leo

hele leuke leenauto, lukt dat een beetje met rijden omdat het geen automaat is ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Taxloss

Het gaat. Ik merk wel dat ik niet teveel moet rijden
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Zeker 3000 euro schade... Zo op het eerste oog geschat
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

Citaat van: Taxloss op 04 juli 2015, 20:23:29
Zeker 3000 euro schade... Zo op het eerste oog geschat

pff geen kattepis
Micra Addict

Taxloss

Citaat van: Riesh op 04 juli 2015, 20:54:00
Citaat van: Taxloss op 04 juli 2015, 20:23:29
Zeker 3000 euro schade... Zo op het eerste oog geschat

pff geen kattepis
Schrikken vond ik het....
Hopen dat ze er wat mee kunnen.
De verklaringen waren nog niet goed genoeg. Er moet nog aangetoond worden dat ik daadwerkelijk niet met die auto heb gereden...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MartinAir

#205
Heb je een Android telefoon waar locatie tracking aanstaat? Dan kun je online zien waar jij heen bent gegaan op welke tijdstippen. Wellicht is dat bewijs genoeg?

https://maps.google.com/locationhistory
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Taxloss

Goede tip. Heb het bekeken maar heb geen geschiedenis voor die dag.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

De expert is ook geweest. Het bedrijf waar de auto staat. denkt dat hij hem heeft kunnen overtuigen van het feit dat de schade is veroorzaakt door een andere auto... (Ze wilden het er op gooien dat ik zelf tegen een paal ben gereden) Nou zei de man van het bedrijf, bel dat meisje maar. Laat haar maar komen. Dan geloof je het direct!
Zij is niet tegen een paal gereden.

De schade zit rond de 3000 euro. Hij gaat dus total löss. Als het waarborgfonds betaalt kost het me dat....
En als waarborgfonds niet vergoedt dan maken ze hem zonder bonnetje. Dat scheelt ongeveer 1000 euro...

Hij adviseerde om zeker de auto wel te laten maken. Want hij is het (behalve de kilometerstand) meer dan waard zei hij.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jeroen330

Wat een gedoe allemaal zeg...

Hopelijk komt er nog wat van het waarborgfonds en hopelijk krijgt de veroorzaker van dit kwaad een hoop last van instant karma!!

Beenius

#209
Je maakt je zaak sterk als je getuigen hebt.

Heb het destijds met mijn Honda Prelude gehad. Vol in de deur gezeten toen deze geparkeerd stond. Geen briefje of wat dan ook uiteraard.

Ik heb vervolgens getuigen opgegeven die gezien hebben dat de auto zonder schade in het parkeervak is gezet die avond en de ochtend met schade terug gevonden is. Ik heb toen alles zonder problemen uitgekeerd gekregen.

Het is een tip, maar wellicht kan het jou zaak over de drempel trekken. Buren die het gezien hebben, vrienden etc.

succes!