Marcooled_79's K11 "waterkoker"

Gestart door Marcooled_79, 28 december 2013, 15:14:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun

JDM zonnekleppen... Je bent nog gekker dan ik!! (op een goede manier dan he). ;)

Riesh

Micra Addict

Taxloss

Wil je niet kunnen zien of je haar goed zit??
Haha vind het wel mooi hoor die zonnekleppen
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

ReSp4wN

Dan hier de aftrap voor je verhaal   ;D paar uur na jou vertrek stond ik op een welbekende plek en wat zag mijn oog.


Conodihno

Hey, die zag ik laatste ook staan. Miste toen wat metaal zo her en der :-)

PW-performance

Hij is al weer in Zeeland...Spik en span met verse dorpels.. 8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Marcooled_79

Nou, dus na de nodige kilometers zonder zorgen toch wat bruinige plekjes gezien. Nadere inspectie van de dorpels leverde dit op :(



en deze



Eerst maar eens in de regio rondgevraagd, prijzen liepen toch al behoorlijk op en overal wat dat voor een plaatje dr over. Nou wil ik best betalen, maar dan liever dat het in één keer goed wordt gedaan - geen half werk.

Uiteindelijk maar eens een PM naar Piet gedaan, want zijn werk ziet er top uit. Gelukkig had ie nog wel ruimte, dus uiteindelijk maar rijden naar het Hoge Noorden (...en met het OV bijna 7 uur terug naar Zeeuws Vlaanderen...je moet er wat voor over hebben :))



Conodihno

Nu nog de foto's hoe het geworden is natuurlijk! :-)

Marcooled_79

Citaat van: Conodihno op 14 juni 2016, 20:46:48
Nu nog de foto's hoe het geworden is natuurlijk! :-)

Komt er aan, momentje :) photobucket doet wat moeilijk dus het komt in etappes ;)

Marcooled_79

Linkerdorpel, rotte stuk dr uit



Nieuw staal dr in



In de primer



En afgelakt :)



Next up: gaatje in de bodem

Marcooled_79

Piet spotte dus een bonusgat in de bodem, en ja als hij toch bezig is....gat dr uit



Nieuw stuk er in, en in de primer



En dan de (denk ik toch) lastigste: die rechterdorpel...

Marcooled_79

En rechts het rotte er uit gehaald...



Stukkie er in...



Lang verhaal kort, alles weer dicht en in de primer


Marcooled_79

En toen mocht ik weer met het OV naar Drachten om de Micra op te halen (zo zie je nog eens wat van het land). Het eindresultaat (mooie sluikreclame in de reflectie ;))



En de andere kant



Micra staat er weer oké bij (komt door die wasbeurt van Piet :D), zie de APK in augustus met vertrouwen tegemoet.

Piet, nog eens bedankt voor het mooie werk!! Was de rit zeker waard

:wave:

ReSp4wN


Dino