Marcooled_79's K11 "waterkoker"

Gestart door Marcooled_79, 28 december 2013, 15:14:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PW-performance

Mooie spullen. Ziet er goed uit. 8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Marcooled_79

Citaat van: Riesh op 03 mei 2014, 19:04:21
Heb je wel ontvangst met die japanse radio in europa....

Als ik me niet vergis, zit FM in Japan op andere frequenties dus ik ga er van uit dat radio het niet zal doen. Voor mij niet erg want ik luister geen radio in de auto :P maar hij is gelukkig wel iPod ready

Bunny

er bestaan kastjes die de frequentie opschuiven naar het goede bereik, zat ook in de cabrio

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Marcooled_79

Citaat van: Conodihno op 03 mei 2014, 17:01:56
Welke bekerhouder heb je ?

volgens mij zo eentje die in het midden past, er passen iig 2 bekertjes in (ik post morgen wel een fototje). Denk dat ik zelf een beugeltje moet fabriceren, maar dan past 'ie mooi onder de sigaretaansteker.

Citaat van: Bunny op 04 mei 2014, 00:57:32
er bestaan kastjes die de frequentie opschuiven naar het goede bereik, zat ook in de cabrio

Thanks voor de tip! Die kastjes zijn best goed(koop) te vinden (veel uit Nieuw-Zeeland viel me op ???). Ziet er uit als juiste kiezen, inpluggen, ergens 12v van aftappen en gaan. To be continued ;)

Citaat van: xleonl op 05 mei 2014, 21:01:26
nieuw hier eens een kijkje voor (led) lampen aansluiten

http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,15939.0.html

Ja merci. Deze kende ik al wel, maar ik wil even kijken of het misschien toch plug & play is (of niet natuurlijk). Daarnaast moet ik denk ik nog iets verzinnen voor het mistachterlicht (is een apk-dingetje toch?)





Riesh

Rood (led) lampje erin en opgelost
Micra Addict

Leo

Citaat van: Marcooled_79 op 05 mei 2014, 22:18:07
volgens mij zo eentje die in het midden past, er passen iig 2 bekertjes in (ik post morgen wel een fototje). Denk dat ik zelf een beugeltje moet fabriceren, maar dan past 'ie mooi onder de sigaretaansteker.

ow die, nou succes met inbouwen dan maar, die dingen zijn niet plug & play
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Marcooled_79

Citaat van: xleonl op 06 mei 2014, 14:48:42
ow die, nou succes met inbouwen dan maar, die dingen zijn niet plug & play

Dat vermoeden had ik inderdaad (dat de bekerhouder niet plug & play zou worden) maar voor een paar yen wil ik wel een poging wagen. Fingers crossed dan maar ;). Oja, de beloofde foto:


Marcooled_79

Citaat van: Riesh op 06 mei 2014, 00:09:34
Rood (led) lampje erin en opgelost

Het zal voor mij iets minder simpel zijn (2 linkerhanden enzo :(). Ik ga eerst eens beginnen met kijken wat waar op aangesloten zit, jouw how to 3x keer lezen en dan kijken hoe zich dat "vertaald" als ik ze aansluit (dan leer ik gelijk een beetje auto electro 101).

Riesh

mocht je er echt niet uitkomen dan ben je altijd welkom :)
Micra Addict

Bunny

#55
Ben benieuwd hoe het gaat worden met die bekerhouders :P

Zo ziet het er origineel uit. Het zwarte, wat jij ook hebt, zit vast geschroefd in het frame. Het grijze gedeelte zit er alleen opheen als afdekking/afwerking


Edit: even ter vergelijking :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Conodihno

Met interesse volg ik je cupholder vervolg :) suc6!

lurtz


chiba_kun


Marcooled_79

Vandaag alvast een beetje wezen passen en meten voor de cupholder. De cupholder is bijna net zo breed als 'het grijze bakje onderaan de middenconsole' (geen idee hoe je het precies moet noemen ???). Dit weekend dat deel maar eens losdraaien en kijken wat er achter zit; als ik geen montagepunt (voor de cupholder bedoel ik dan) kan vinden, dan knal ik zelf wel iets in elkaar en maak ik met een Dremel wat kleine openingen in het grijze bakje. To be continued  ;)

Verder vandaag ein-de-lijk de Micra laten uitlijnen sinds de verlaging. Hoefde gelukkig weinig gecorrigeerd te worden (lees: topwerk van Riesh! O0).

En omdat ik toch bezig was: oude ruitenwissers gelijk effe vervangen...



...en JDM zonnenkleppen gemonteerd (heb aan mijn kant toch geen spiegel nodig ;D)