Marcooled_79's K11 "waterkoker"

Gestart door Marcooled_79, 28 december 2013, 15:14:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun


Riesh

Micra Addict

Marcooled_79


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

lurtz

geen dank had er een paar liggen

Marcooled_79

Klaar met het regelen van wat spulletjes, onderweg zijn:
- andere achterlichten
- iets voor de voorkant
- 2x iets voor de binnenkant, waaronder een andere headunit want ik was mn cassettespeler (jaja...) inmiddels wel beu

Intussen verder met het kleppendeksel, wordt toch een ander kleurtje dan rood. Ook og een 3e remlichtje gescoord, ga ik proberen crea-bea mee te doen. Als dat klaar is maar eens zoeken naar een tellerbak met toerenteller :)

thieme


Marcooled_79

Zo, even een korte update :)

- kleppendeksel is opgeschuurd (vond het rood dat er al op zat toch niet zo mooi), is geprimerd en nu staat de lak te drogen. Straks verf checken en dan lettertjes kaal schuren en blanke lak er over.
- de Kerstman uit Japan was vroeg dit jaar met mooie goodies ;D waaronder een March grill (komen van een witte auto, dus die witte randjes moet ik nog even zwart maken), jdm achterlichten, een Carrozerria (Pioneer) headunit en wat klein spul (bekerhouder, zonnekleppen)

Foto's komen nog.

thieme


chiba_kun

Daar zit mooi spul bij hoor ik al. March grille staat super, dat weet ik nou al. ;)

Marcooled_79

Citaat van: chiba_kun op 03 mei 2014, 16:22:16
Daar zit mooi spul bij hoor ik al. March grille staat super, dat weet ik nou al. ;)

Ik zag die van jou al staan, ziet er top uit! Ben zelf trouwens aangenaam verrast met de mijne; de kleur van die honingraat lijkt (toegegeven, met een beetje fantasie) op gunmetal - dus een zwart randje i.p.v. wit en het past bij m'n velgen (zijn gunmetal met zwarte moeren). Fotootje:



Verder nog even een snelle foto van de headunit (moet nog even uitvogelen hoe inbouwen werkt en hoe ik m'n hands-free dingetje wil inbouwen):



De achterlichten (stekkers zitten er bij, nu nog even puzzelen of het plug & play is en hoe het zit met het mistachterlicht). Ik wilde uiteindelijk toch iets dat meer 'low key' is dan LED-achterlichten, dus vandaar:



Marcooled_79

Zo zag het kleppendeksel er uit zoals ik 'm van Kevin kreeg:



En dit was vanochtend voor dat ik met de primer aan de slag ging ^-^:



Conodihno


Psydan

Toffe spulletjes!! Ook die lichten vind ik erg gaaf!
Do not underestimate what you will never understand.

Riesh

Die achterlichten zijn volgens mij van een cabrio.
Heb je wel ontvangst met die japanse radio in europa....
Micra Addict