nissan micra k11, netjes exemplaar

Gestart door Gerritb, 01 november 2013, 15:46:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gerritb





hallo,
ik ben Gerrit en ben de trotse eigenaar van deze mooie nissan micra k11. ik ben sinds kort lid van het forum. ik ben 16 jr. en heb deze auto gekocht om te gaan bereiden als eerste auto.

de micra is van 1994 en heeft maar 82000 km gereden. roestvrij.

inmiddels is er al het een en ander aan de auto veranderd, een spoiler achterop, originele nissan velgen er onder, alle stickers er af gehaald, getectyleerd. en nog een paar kleine dingen. ik zal hiervan binnenkort ook wat foto's uploaden.

de foto's laten de auto zien zoals hij was toen ik hem kocht.
gr. Gerrit

Leo

welkom. ze worden wel steeds jonger met het kopen van hun eerste auto ;)

is het een 1.0 L ?

ik ben benieuwd naar recentere fotos :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gerritb

inderdaad de 1.0 motor.
in januari wordt ik 17 dan hoop ik er onder begeleiding in te kunnen rijden.

Milo

Welkom hier!
Mooi wagentje zo op het eerste gezicht, ben benieuwd naar de vorderingen die gemaakt zijn :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Ziet er goed uit, je bent nooit jong genoeg om in een Micra te rijden :P
Micra Addict

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Riesh op 01 november 2013, 18:59:21
Ziet er goed uit, je bent nooit jong genoeg om in een Micra te rijden :P

Als je friday luisterd ben je te jong voor een.micra

Riesh

Micra Addict

MaStErTuNeR Q


Zaak Gaap

Welkom kerel! We zijn benieuwd naar je vorderingen!

Gerritb

hallo,
hierbij wat veranderingen die ik heb toegepast:



auto flink in de tectyl gejaagd.



derde remlicht ingebouwd, oorspronkelijk afkomstig uit een opel astra




handvaten gespoten



radio ingebouwd, met bleutooth,



en lichtmetalen velgen op de kop getikt, voor slechts 100 euro incl. bezorging, en dat afkomstig uit Duitsland. er zaten 2 nieuwe all season banden onder, 2 waren af. ik heb mijn oude banden geruild tegen nog 2 nieuwe all season banden.





en de logo's van de naafdoppen en het motor blok rood gemaakt.

dat waren de laatste vorderingen, ik heb verder nog wat kleine dingetjes gedaan. nu zag ik laatst een foto op het forum voorbijkomen van een korte gasveer onder een motorkap, weet iemand waar ik een korte gasveer goedkoop kan krijgen?

gr. Gerrit

thom-micra

netjes!
dat 3e remlicht ga ik ook nog eens over nadenken :P



Psydan

Citaat van: Gerritb op 09 november 2013, 19:14:45
Nu zag ik laatst een foto op het forum voorbijkomen van een korte gasveer onder een motorkap, weet iemand waar ik een korte gasveer goedkoop kan krijgen?

Dit een idee?
http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,15024.0.html

Ik vind de velgen netjes, naar mijn mening wel beetje grote banden, wat voor maat zit eronder?
Do not underestimate what you will never understand.

Gerritb

idd, de banden zijn wat aan de grote kant, ze passen wel en slijten niet aan, de maat weet ik zo niet meer (komt omdat de velgen onder een almera vandaan komen) . ik ben van plan om twee schijnwerpers (hella) op de voorkant te maken dus een beetje een rally style, dus dan hoop ik dat de banden ook beter lijken.

Gerritb

ps. deze gasveer vind ik wat groot, ik heb in een flits ook wat anders op het forum voorbij zien komen maar kan ik niet meer terug vinden

Milo

Citaat van: Psydan op 09 november 2013, 19:36:37

Ik vind de velgen netjes, naar mijn mening wel beetje grote banden, wat voor maat zit eronder?

Ziet er goed uit allemaal maar ik moet me wel aansluiten met het bovenstaande :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)