Nissan Micra Super S K10

Gestart door Gekke Gerritje, 14 augustus 2013, 22:40:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekke Gerritje

Eerste deeltjes van Rob zijn Micra in de auto gezet.

Eerst even twee oude Pioneer speakers die ik had liggen in de gaten van de hoedenplank geknald, paste precies. En de oude hele plank even netjes in de schuur gelegd.

Daarna nog even de uitensproeiertank schoon gemaakt en geplaatst en het pompje doet het top! Ook nog even kofferbakrubber omgewisseld dus dat staat ook weer toppie.

Riesh

kijk dat is weer fijn om te horen
Micra Addict

Gekke Gerritje

Weet iemand of er ergens nog een benzinefilter in of onder een Micra 1.2 hangt?

Gekke Gerritje

Benzinefiltertje gevonden en een nieuwe geregeld.
Verder ruitensproeiertankje en pompje van Robert geplaatst.



Verder de nette hoedenplank zonder gaten in de schuur gelegd en de nette van Robert gevuld met 2 speakers die ik nog had liggen. Past mooi in de stijl van de auto. De nieuwe Mapco's houden de klep netjes omhoog!! Ook het rubber erin gezet.




Riesh

Gaaf man, oldskool pioneer TS-1750 , die passen perfect bij de leeftijd van de Micra
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 02 november 2013, 21:03:38
Gaaf man, oldskool pioneer TS-1750 , die passen perfect bij de leeftijd van de Micra

+1, idd érg gaaf!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Gekke Gerritje

#81
Yep, vandaag de new skool radio van Robert aangesloten, alles opnieuw gestekkerd en iso aansluitingen op de kabelboom gemaakt, maat wat een rotzooi zeg die bedrading.



Nu zit alles weer netjes!!

Op de originele stekker zaten.

Blauw, Zwart/Wit, lichtbruin en donkerbruin voor de voorspeakers.
Groen/geel was 12 volt en doorgeknipt en rechtstreeks aan de radio gekroonsteent.
Blauw van de kabelboom was massa maar die deed niks en daar zat een andere dikkere blauwe kabel voor in de plaatst die wel goed massa geeft.
Rood is ook 12 volt.
Zwart vanaf de kabelboom geen idee dus nu afgetaped.
Zwart/geel is een losse draad die links binnen komt onder het dashboard vandaan, gaat daar via een stekker naar boven richting tellerunit en die zat in de originele kroonsteen, echt geen idee en daar ook een tapeje op.

Jammer dat ik geen foto heb gemaakt van hoe het nu zit maar het is nu netjes!

Rob

robert terpstra waar je het hebt gehaald? :P
ben met luxe uitgevoerd dubbel B :P hahaha en in me tweede naam dubbel A :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Gekke Gerritje

Ikke niet snappe Rob.

Maar de radio zit er in, moet alleen de speakerkabels naar achteren nog even netjes langs de zijkant leiden maar op de één on andere manier was het daar geen weer voor vandaag.


Riesh

Je bent niet de enige Garret, daar heeft Rob helaas wel vaker last van.
Micra Addict

Gekke Gerritje

Trouwens, die achterruitverwarming doet niet veel zeg!

Riesh

niet veel of helemaal niet ?
Micra Addict

Gekke Gerritje

Tja, ik dacht eerst helemaal niks met die beslagen ramen en na 5 minuten zag ik wel de draadjes en dat was alles, maar kan ook door de kachel komen die hard aanstond, ook maar eens doormeten bij het stekkertje.

Rob

Citaat van: Riesh op 03 november 2013, 21:58:37
Je bent niet de enige Garret, daar heeft Rob helaas wel vaker last van.
hij schrijft gewoon me naam verkeerd :P al 2 keer daar dolde ik mee ;)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Gekke Gerritje

Achterruit verwarming komt inderdaad langzaam op gang,

Valt me wel op dat de achterruit nu toch wel heel vaak nat is aan de binnenkant.