Zaak's Micra

Gestart door Zaak Gaap, 06 augustus 2013, 18:45:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zaak Gaap

Ik ben er uit!

Een schroefset + blinderen van de ramen worden de nieuwe projecten!

8)

Maar nu eerst de laatste drie weken van mijn afstuderen doorkomen!

:D

Milo

Dat zijn leuke vooruitzichten! Ik ben benieuwd :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

Zaak Gaap

Owja Riesh, ondertussen zit er ook al een ventilatorrooster van jou in! Werd helemaal gek van de mijne die niet meer op zn plek bleef. Maar dankzij jou nu weer helemaal perfect  O0

Riesh

Dat doet me deugd om te lezen :)
Micra Addict

Zaak Gaap

Gisteren een irritatiepuntje van mn wagentje geëlimineerd na een lange dag vol afstudeerstress  :D

Heb onlangs een koud-wit-led-paneel als interieur verlichting geïnstalleerd. Alleen bij het open doen van het bestuurderportier duurde het soms een aantal seconde voordat het licht aanging en bleef het een beetje flikkeren. Bij de bijrijders kant ging ie echter direct aan en bleef ie goed aan.

Sensor bij de deur losgehaald, bleek wat corrosie op de schroef te zitten die voor de aarde moest zorgen. Ff goed geborsteld wat contactspray en voilá, licht gaat weer gelijk aan als de deur open gaat.

Moest ik gewoon even met jullie delen!  :cheer:


Psydan

Het zijn de kleine dingetjes die het hem doen ;)
Do not underestimate what you will never understand.

chiba_kun

Late reactie, maar Remus staat netjes hoor. ;)

Zaak Gaap

Nooit te laat voor een compliment Chiba, thanks!

Riesh

bekend irritatie probleempje, ik heb het in de berlingo
Micra Addict

Milo

Citaat van: Psydan op 13 december 2013, 11:12:15
Het zijn de kleine dingetjes die het hem doen ;)

Dat dus.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Zaak Gaap

Vandaag mn dashboardverlichting van prostitutierood naar hemelsblauw veranderd  ;D


thieme

blauw is veel beter ^^

Zaak Gaap

Oja en ik ben aan het kijken naar een schroefsetje! Voor de achterkant zouden de veren van een Polo 6n geschikt zijn, maar weet iemand of de Polo 6n2 hier ook op gaat passen? Daar kan ik waarschijnlijk goedkoop aan komen namelijk!

Zaak Gaap

Thanks Thieme! Alleen kom er net achter dat het wel heel erg vloekt met het hoerigrood onder mn stoelen :D! Moet nog even aangepast worden  (A)