Zaak's Micra

Gestart door Zaak Gaap, 06 augustus 2013, 18:45:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Red Racer

Schroefset,schroefset, oehw oehw stuiteren XD


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Marcooled_79

Alvast succes met je verdediging!

Roadrunner

Leuke upgrades alweer :)
Oh, vandaag is't maandag in mijn tijdzone. Succes! O0
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Zaak Gaap

Yeeeaaahhhhhhhhhhhh!!!! Hij is binnen!!! Verdediging gehaald en met een 8 mn studie Bedrijfskunde afgerond!!!



Cheers!


Nogmaals bedankt voor alle succeswensen hier!

thom-micra




Bunny

Gefeliciteerd!!!!!! op naar een stuiterend 2014 :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Riesh

Micra Addict

thieme

Van harte gefeliciteerd man
Geeft toch wel hele opluchting neem ik aan ^^ Is er in die tak van bedrijfskunde ook een beetje werk te vinden? (echt helemaal geen verstand van)

SA053

Gefeliciteerd en een kamergenoot van me heeft zijn afstuderen ook gehaald vandaag hij is nu offcieel een ingenieur. HBO Afgerond.

TeSprouT

Gefeliciteerd, altijd kick gevoel wanneer je een volledige studie succesvol afrond. Geniet ervan! O0
Love the potiential

Joery-Joery


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Zaak Gaap

Thanks heren! Laat die schroefset maar komen :cheer:

@Thieme, ik hoop van wel  :P Maar net zoals bij bijna elke branche is het niet heel makkelijk om aan een baan te komen in deze tijd... we will see!

Psydan

Gefeliciteerd man! Lekker stuiteren straks!!
Do not underestimate what you will never understand.

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Zaak Gaap op 13 januari 2014, 20:18:25
Thanks heren! Laat die schroefset maar komen :cheer:

@Thieme, ik hoop van wel  :P Maar net zoals bij bijna elke branche is het niet heel makkelijk om aan een baan te komen in deze tijd... we will see!

Gefeliciteerd !!!

Baan vinden is super makkelijk , je moet je alleen niet laten lijden door je perfecte beeld van een baan .
Je zal altijd eerst helemaal onderaan de boom beginnen en alle kut klusjes moeten doen .
Als je dit accepteert maar leergierig en strevend naar een hoger gelegen plaats werkt .
zit jij binnen de kortste keren met je schoenen op het bureau .

Maar dit moet helemaal goed komen als ik dat zo eens bekijk .
Een kerel in pak die een k10 rijdt , dat kunnen niet veel mensen in een pak zeggen Respect !
Respect voor het geen wat ik denk dat je hiermee probeert te zeggen !? (correct me if i'm wrong please ! )

Kijk maar naar mijn kwaliteiten Ipv naar mijn status .

of je moet ergens nog een bentley of een aso 7 serie hebben staan ofzo , dan neem ik alles wat ik gezegd heb weer terug  :D