Zaak's Micra

Gestart door Zaak Gaap, 06 augustus 2013, 18:45:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob3600

Dat ziet er allemaal goed uit Kees!!

Fijne jaarwisseling, tot in 2014  O0
Groeten Rob & Zn

Zaak Gaap

#121
Gisteren de nieuwe 13 cm Harman Infinity Reference 5002ix in mn K10 gezet!

Ouwe 10cm sony boxjes eruit (mocht iemand interesse hebben.. gratis op te halen of ik verstuur ze tegen verzendkosten):


Nieuwe erin:




Moet zeggen dat ze veel beter klinken als de 10cm speakers, heel zuiver, vol en gebalanceerd geluid! Alleen mis ik toch een beetje de volle zwaardere tonen... Vandaar dat mijn keuze eigenlijk naar de Kickers ging. Maar bij die had ik waarschijnlijk in moeten leveren op de helderheid en zuiverheid van het geluid.

Enfin, ze zitten erin en ik ben tevreden!

Riesh

wel alles goed in fase gezet ?
Micra Addict

Zaak Gaap

Jup Riesh ze staan goed in fase. Ze geven ook wel bass maar niet zo diep en rauw als die uit mijn Kickers komen, (wat ik persoonlijk erg lekker vind) ;D.

Maar ik moet ook niet zeiken, heb niet eens een versterker en sub :D (A).




Riesh

die kickers spelen toch in de hoedenplank en zijn toch groter ?
Micra Addict

Zaak Gaap

#125
True true, en daarbij komt ook nog dat mijn hoedenplank van 18mm mdf is en het deurpaneel van 2mm hardboard :P en deze moeten ook nog worden ingespeeld!

Maar je hoort wel dat deze boxen meer op zuiverheid zijn gericht en de kickers meer op bas en lage tonen :D

Milo

Subje erin en je hebt je diepe klanken weer trug ^^
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

Kickers hebben een stuk meer oppervlakte dus eigenlijk zou het raar zijn als het niet zo was.  ;)

Zaak Gaap

Vandaag te horen gekregen dat ik een GO heb om af te studeren en mijn scriptie maandag mag verdedigen!!! <--- betekend eigenlijk dat ik ben geslaagd mits ik geen hele domme dingen zeg maandag :D

Maar ben pas definitief afgestudeerd als ik maandag mn verdediging heb gehaald!

En als ik slaag dan komt er een schroefsetje onder mn K10 als cadeautje voor mezelf  ;D  :cheer:

Nu eerst nog even stressen op de laatste loodjes  :o :D :o

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme


Riesh

Yeah baby. Goed bezig
Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Goed nieuws! Succes bij het afstuderen. ;D
Love the potiential

Zaak Gaap

Thanks heren!

I'll keep you posted!