Zaak's Micra

Gestart door Zaak Gaap, 06 augustus 2013, 18:45:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zaak Gaap

#75
Gisteren voor €35 een voorpijp + katalysator opgehaald die in super conditie verkeren! Nu kan de remus er zonder gedoe onder gehangen worden ;D Dit staat voor volgende week op de planning.

In mn achterlicht stond al een tijdje een laagje water en na hem twee keer opnieuw gekit te hebben zonder resultaat, toch maar een nieuwe in gezet: probleem opgelost!  Ook maar gelijk de raamrubbers van de kantelraampjes  los gehaald, goed schoon gemaakt en van een nieuw kit laagje voorzien.

Het setje achterlichten kwam van onze held Riesh vandaan. Toen ze binnen kwamen bleek hij een heel kerstpakket voor mij te hebben samengesteld!!! Naast het setje achterlichten een heel aantal onderdelen voor mijn K10. Hierbij zaten bijvoorbeeld de handels van de knipperlichten en het licht! Ook nog is in puntgave conditie zoals je ze eigenlijk niet meer tegenkomt bij een K10! Mijn grauwe verbleekte handels zullen spoedig plaats maken voor deze  juweeltjes!

Riesh nogmaals onwijs bedankt kerel!  O0

Foto's volgen!

Riesh

Graag gedaan mien jong :P
Micra Addict

Zaak Gaap

 :'( Vandaag twee bouten afgebroken bij het loshalen van de voorpijp... Expres een brug gehuurd om er goed bij te kunnen en zo voorzichtig mogelijk te doen, maar het mocht niet baten.

Ter plekken proberen uit te boren maar het is verdraaid hard staal.. Na heel veel moeite het stuk tussen het spruitstuk en de voorpijp los gekregen. Nu maar eens kijken hoe ik dit op ga lossen...


Riesh

volgens mij kan je ze eruit tikken/slaan/rammen
Micra Addict

Zaak Gaap

Lopen rammen als een gek Riesh ;-)

Helaas geen milimeter speling...

Nu aan het uitboren, gaat redelijk.. Stop er zo mee ivm de buren! Morgen weer een dag!

Denk dat ik er gewoon twee bouten doorheen haal en vast zet met twee moeren, geen zin om te tappen of te lassen. Kan ik zelf niet eens :P

En alst allemaal niet lukt kan ik een kat van Rob overnemen, super relaxt om die backup te hebben!

Roadrunner

I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Rob3600

Groeten Rob & Zn

Dinky

Lekker bezig!!
Maak je een filmpje als je klaar bent, zodat wij een beetje kunnen mee genieten van het geluid  ;)
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Zaak Gaap

#83
 :wave:

Hij zit er eindelijk onder!!!

Wel met bloed zweet en tranen! Roest, aan elkaar gelaste verbindingen, bouten die braken en vergane flenzen... Maar hij zit en we hebben weer heel veel geleerd!







Oordeel zelf (video):

https://plus.google.com/photos/108104175173854627570/albums/5952361016880979457/5952361015620345154?banner=pwa&pid=5952361015620345154&oid=108104175173854627570


8)

thieme

Ze zeggen niet voor niks de aanhouder wint ;)
Netjes hoor

Riesh

het staat in ieder geval super. Goed bezig Cees Sjees
Micra Addict

Dinky

Ziet er goed uit!!!
En een lekkere roffel hoor 8)
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Zaak Gaap

Thanks heren!

Ben zelf ook erg tevreden! Vind het echt een gruwelijk geluid, lekker diep maar niet teveel herrie!

Nu eerst even genieten na al dat gezwoeg en dan maar een nieuw projectje bedenken ;)

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Rob3600

Groeten Rob & Zn