K11 45d km €895

Gestart door Psydan, 05 juni 2013, 19:35:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Psydan

Ik heb deze K11 op het oog. Maar ik vertrouw de de kilometers niet helemaal. In verhouding met de prijs.
Andere micra's met dit soort km's kosten wel een stuk meer.
Wat zeggen jullie hiervan?

Danny
Do not underestimate what you will never understand.

Leo

Citaat van: Psydan op 05 juni 2013, 19:35:23
Ik heb deze K11 op het oog. Maar ik vertrouw de de kilometers niet helemaal. In verhouding met de prijs.
Andere micra's met dit soort km's kosten wel een stuk meer.
Wat zeggen jullie hiervan?
Danny

misschien even wat meer spec's en fotos geven, dat zou wel helpen

en misschien heeft ie wel last van veel roest ofzo dat zou een lage prijs kunnen verklaren
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

linkie naar de advertentie ms ?
Micra Addict

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

Dinky

Psydan (Danny ) mijn "stiefzoon" is op zoek naar een nieuwe Micra.
De K10 heeft het echt slecht, dus die gaat binnenkort naar zijn laatste rustplaats.....
Dus als iemand deze kent, dan graag reactie.
Ook als er iemand is die informatie heeft over het bedrijf is dat van harte welkom!!
Zowel Positief als negatief ter voorkoming van de "kat in de zak"!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Riesh

#5
Ziet er op de foto's niet verkeerd uit. Wel ff oppassen met de km stand:

Van deze auto kan AutoTrack.nl de kilometerstand niet controleren aangezien de informatie van Nationale Auto Pas ontbreekt. Vraag het na bij het betreffende autobedrijf. Deze kan hiervoor te rade gaan bij Stichting Nationale Auto Pas (NAP).


Deze recensie kwam ik ook nog tegen over het bedrijf:
http://www.auto-forum.nl/viewtopic.php?f=73&t=219

is niet echt hoopvol
Micra Addict

Leo

#6
hmm mededeling van aanbieder klopt niet helemaal
esp en in hoogte verstelbare stoelen zijn niet verkrijgbaar voor de k11

owja en MSTQ heeft bijvoorbeeld een k11 1.4 met pas 30k op de teller dus een lage stand kan idd voorkomen ;)

maar goed ik vermoed dat er iets niet helemaal klopt met deze k11 vanwege de prijs dus kijk m goed na :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Kevertje-SYS

Aantal tips die ik mensen altijd geef bij het kopen van een auto om de km stand te controleren.

1: APK papieren, Soms staat bij een apk de km stand genoteerd. Kijk dus altijd alle aanwezige apk papieren na.
2: Service boekjes, Ook hier weer km stand controleren.
3: Als een garage de distributiesnaar vervangt wordt vaak de km stand genoteerd op de beschermkap of ergens onder de motorkap.
Hetzelfde geld voor remvloeistof.
Uiteraard klopt het niet als bijv bij deze auto de snaar vervangen zou zijn bij bijvoorbeeld 100.000 km (omdat hij pas 45.000 gelopen zou hebben haha)

Bij alle 3 bovenstaande tips heb ik dus al meegemaakt dat het niet klopte bij auto's
Leuke verhaaltje: Een vriend van me was op zoek naar een golf TDI. Dus wij samen met zijn vader op pad om te kijken bij eentje.
Wij uiteraard proefritje maken.
Die vriend achter het stuur, vader achterin en ik op passagiersstoel.
Wij lekker rijden en ik denk, laat ik het dashboard kastje een checken, he apk papieren.
Hmmm, Mike (Die vriend) hoeveel km staat er op de teller ??
Hij: 100.000 (ofzoiets weet niet meer hoeveel)
Ik: Hmm op apk papieren staat 150.000
Vader achterin: OMKEREN !!

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Leo

ik ben naar een nog naar k11 gaan kijken die volgens de verkoper abs had, eenmaal daar heeft ie trommelremmen achter natuurlijk geen abs :P

@kevertje een k11 heeft overigens een distributie ketting :) die hoef je niet echt te vervangen :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Bunny



Achterkant ziet er een beetje raar uit op de foto, met een spuitbusje overheen gespoten?
Kijken naar zijkant, onder achterlicht en ruitenwisser

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Kevertje-SYS

Citaat van: xleonl op 05 juni 2013, 21:12:37

@kevertje een k11 heeft overigens een distributie ketting :) die hoef je niet echt te vervangen :P

Weet ik maar hij heeft wel remvloeistof toch 
Waren meer algemene tips zoals je kon lezen 

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Rob3600

Achterkant is inderdaad (klungelig) bijgewerkt, kijk maar naar de bevestiging van de ruitewisser, ook de kentekenplaat is met zwarte stift bijgekleurd.
Ook de lijn tussen de achterklep en de bumper loopt niet netjes.

Als je gaat kijken zou ik in ieder geval GOED opletten.........
Groeten Rob & Zn

Fin San

Citaat van: Kevertje-SYS op 05 juni 2013, 21:07:15
Aantal tips die ik mensen altijd geef bij het kopen van een auto om de km stand te controleren.


Sinds een jaar of 15 worden de kilometerstanden van alle auto's geregistreerd bij iedere apk keuring en servicebeurt bij een dealer (en vaak ook niet merkgebonden garage).
Als consument heb je niet direct toegang tot deze database, maar de aangesloten bedrijven (dealers en de meeste garages) zijn in principe verplicht om een uitdraai mee te geven van de geregistreerde kilometerstanden uit die database als je met de betreffende auto langskomt en ze de kilometerstand van dat moment zelf kunnen aflezen.
Dus als je zeker wilt zijn, dan rij je tijdens een proefrit even langs een autodealer. Het beste is natuurlijk om daar van te voren even over te bellen met die dealer en het ook tegen de verkoper van de auto te zeggen voordat je bij hem op de stoep staat.
Sommige bedrijven vragen daar een bescheiden bijdrage voor (tientje of zo) maar ik heb nog nooit iets hoeven betalen.

Leo

danny is inmiddels al voor zien van een k11 :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.