Super S nieuwe eigenaar

Gestart door K-Student, 11 mei 2013, 20:57:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

K-Student

Ja ik heb helemaal niks tegen de club mensen (behalve die ene dan).
Mocht er ooit een micra weer komen (wat ik niet uitsluit, want het zijn leuke autootjes!) dan zien jullie me hier gewoon weer terug hoor  8)

Leo

en die ene hebben wij hier ook niet meer gezien, ik wil best verklappen toen ik zelf een k11 zocht hij me jouw oude super S heeft aangeboden voor 1500 en toen vertrouwde ik het al niet omdat er steeds iets stuk ging. mijn voorgevoel bleek juist achteraf :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Rob

krijg hem ook niet meer te pakken @ de app :P terwijl hij mij iedere keer zat te bestoken... maar nu ik deed als of ik interesse had ook geen reactie van is al weg of zo
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Citaat van: Rob op 24 mei 2013, 19:30:44
krijg hem ook niet meer te pakken @ de app :P terwijl hij mij iedere keer zat te bestoken... maar nu ik deed als of ik interesse had ook geen reactie van is al weg of zo


Pffff, wat een naaier zeg... :S
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Citaat van: xleonl op 24 mei 2013, 19:23:40
en die ene hebben wij hier ook niet meer gezien, ik wil best verklappen toen ik zelf een k11 zocht hij me jouw oude super S heeft aangeboden voor 1500 en toen vertrouwde ik het al niet omdat er steeds iets stuk ging. mijn voorgevoel bleek juist achteraf :(

Hier precies hetzelfde verhaal
Micra Addict