JDM Nssan GA15 THROTTLE BODY

Gestart door Bunny, 28 mei 2013, 13:22:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thieme

niet goed genoeg :P of je let niet op :D
In de kop die ik afgelopen weekeind mee heb genomen zaten nog nokken in had ze al even aan de kant gelegd fuelrail is die ook zo anders? wil die het liefst zelf nog bewaren maar vroeg me dat af

Leo

Citaat van: thieme op 05 juni 2013, 16:19:32
In de kop die ik afgelopen weekeind mee heb genomen zaten nog nokken in had ze al even aan de kant gelegd

thats the spirit O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Citaat van: thieme op 05 juni 2013, 16:19:32
niet goed genoeg :P of je let niet op :D
In de kop die ik afgelopen weekeind mee heb genomen zaten nog nokken in had ze al even aan de kant gelegd fuelrail is die ook zo anders? wil die het liefst zelf nog bewaren maar vroeg me dat af

Bedoel je dit tegen mij? Want dan heb ik waarschijnlijk niet opgelet haha. Maar die nokken ga ik waars krijgen via Rob (black pearl) en wat ik van jeroen begreep schijnt de fuel rail van de 1.3 anders te zijn dan de 1.0 waardoot je een betere performance kan creeeren bij de 1.0 ;D
Love the potiential

Riesh

zijn die 1.3 race nokken niet een beetje te wild voor de 1.0 ?
Micra Addict

TeSprouT

Wat ik van iedereen begrepen (hier en tijdens de powermeet) heb moet dit gewoon kunnen en levert het extra vermogen op. Maar race nokken? Het zijn toch gewoon standaard nokken voor een 1.3?
Love the potiential

Riesh

Ik weet niet beter of Rob heeft een setje race nokken te koop, maar mischien heb ik het verkeerd en heeft hij ook een setje normale 1.3 nokken
Micra Addict

TeSprouT

Nee die racenokken gaat het niet om, dat doe ik mijn oude beestje niet aan. Het zijn de standaard nokken uit het oude blok van Rob. ;D
Love the potiential

Riesh

Micra Addict

TeSprouT

Maakt niet uit, juist bedankt voor je oplettendheid en advies!
Love the potiential

passiemicra

#24
 :wave: :cheer: ik heb um ;D  :cheer: :wave:

moest wel 30,10 euri invoer betalen :-\

weet iemand of dat makkelijk om te wisselen is?

ik las bij bunny iets over koelvloeistof en een dikere slang ofzo
niet dat straks me hele oprit vol met koelvloeistof ligt

Bunny

Balen van die invoer kosten! Connectors los, slangetjes eraf en 4 imbus boutjes en dan zou je hem kunnen wisselen. Als je de koelvloeistof leidingen los haalt komt er altijd nog een beetje vloeistof uit. De slangetjes zijn 8 mm en de aansluiting op de ga15 volgens mij 10 mm

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic