Marc's '01 K11 1.4 Roadrunner

Gestart door Roadrunner, 19 april 2013, 17:49:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

gewoon met zwarte koplampfolie ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Roadrunner

Citaat van: Milo op 08 februari 2014, 20:26:26
Houd het even in de gaten, mijne staat (omdat ik werkloos ben/was) soms wel langer als een week stil en ik heb er geen probleem mee.

Hoe heb jij dat gedaan met je mistlampen? Dat wil ik ook nog steeds eens doen.
Dacht eerst gwn een pantykous erover heen ofzo, maar dat gaat miss niet goed als die lampen ietwat warm worden...

Lang leven de Plastidip. Zwarte koplampfolie is ook een goede, goedkope optie. Ik had alleen nog maar geel liggen. En Plastidip is zo weer weg mocht ik dat willen.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Leo

plastidip, was natuurlijk te verwachten ;D

ik wil die donkergrijze delen ook nog onderhanden nemen in het voorjaar maar twijfel tussen plastidip of gewoon zwart spuiten.

plastidip is dr idd zo af maar zelf krijg ik er geen mooie randjes mee, gaat snel rafelen of beetje inscheuren (altans bij mn bumperlipje)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Ja maar kan Plastidip tegen de warmte vd lampen dan? Als ze aanstaan uiteraard, daar gaat het mij om.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

Kun je misschien een foto maken met de mistlampen aan ? (A)
Denk niet dat het zo snel smelt door het rijden krijg je genoeg koeling van de rijwind denk ik.
K11 '95
K11 Aztek '00

Leo

#110
marc kreeg jij bij je huidge schokbreder die middelste bout niet eraf ?

bij mij draaide die ook eerst mee,
heb toen samen met bas een grote waterpomp tang (met doek) er op gezet terwijl de schokbreder in de veerspanner zat. vervolgens kreeg bas hem los met de luchthamer.


kweet niet of je dat al geprobeerd had :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Ik draai de topmoer altijd al een slag los als de hele boel nog op en onder de auto zit.
Dan staat overal nog spanning op en zal de moer vaak het makkelijkst losgaan
Micra Addict

Roadrunner

Citaat van: Kwarkieboy op 09 februari 2014, 20:49:27
Kun je misschien een foto maken met de mistlampen aan ? (A)
Denk niet dat het zo snel smelt door het rijden krijg je genoeg koeling van de rijwind denk ik.

Ik zal even een fotootje maken. Ik denk niet dat de mistlampen nog echt functioneren met de lagen plastidip die ik erop heb zitten. Maar ik gebruikte ze nooit, vandaar dat ik het zo gedaan heb.

Citaat van: Milo op 09 februari 2014, 19:11:28
Ja maar kan Plastidip tegen de warmte vd lampen dan? Als ze aanstaan uiteraard, daar gaat het mij om.
Zo warm zullen ze niet worden denk ik. Als de auto de hele dag in de zomerzon heeft staan bakken is de plastidip ook nog prima. Maar ik zal de lampjes binnenkort even goed lang aanzetten.

Citaat van: xleonl op 10 februari 2014, 20:35:38
marc kreeg jij bij je huidge schokbreder die middelste bout niet eraf ?
bij mij draaide die ook eerst mee,
heb toen samen met bas een grote waterpomp tang (met doek) er op gezet terwijl de schokbreder in de veerspanner zat. vervolgens kreeg bas hem los met de luchthamer.
kweet niet of je dat al geprobeerd had :)

Ik had nog geen 2e poging gedaan. Ik heb de veerpoten zelf er nog niet onderuit gehaald. Maar ik zal ze inderdaad op dezelfde manier los moeten krijgen.
Want, zoals Riesh hier ook al zegt, met m'n vorige auto's kreeg ik de moer altijd los terwijl die op de auto onder spanning staat.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Milo

Citaat van: Roadrunner op 11 februari 2014, 16:46:48
Citaat van: Milo op 09 februari 2014, 19:11:28
Ja maar kan Plastidip tegen de warmte vd lampen dan? Als ze aanstaan uiteraard, daar gaat het mij om.
Zo warm zullen ze niet worden denk ik. Als de auto de hele dag in de zomerzon heeft staan bakken is de plastidip ook nog prima. Maar ik zal de lampjes binnenkort even goed lang aanzetten.

Graag, dan hoor ik het wel van je. Dank je :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

#114
Tijdens een zeer geslaagde meeting gisteren de audio met Riesh en Kevertje afgesteld. Erg bedankt heren. Me so happy 8)
Waarschijnlijk dat ik de accu weer voorin zet i.v.m. storing. Maar dan heb ik ook nieuwe (langere) RCA's nodig. En dan een afdekplaat eroverheen. Maar ik heb lang genoeg zonder muziek in de auto gezeten, dus eerst even zo.
Best een beetje trots op m'n eerste audio install.

Oh ja. Met dank aan Milo's lawaai playlist O0
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Citaat van: Roadrunner op 24 februari 2014, 18:22:13
Tijdens een zeer geslaagde meeting gisteren de audio met Riesh en Kevertje afgesteld. Erg bedankt heren. Me so happy 8)
Waarschijnlijk dat ik de accu weer voorin zet i.v.m. storing. Maar dan heb ik ook nieuwe (langere) RCA's nodig. En dan een afdekplaat eroverheen. Maar ik heb lang genoeg zonder muziek in de auto gezeten, dus eerst even zo.
Best een beetje trots op m'n eerste audio install.

Oh ja. Met dank aan Milo's lawaai playlist O0


Geen dank ;D
Als ik weer wat audio upgrades heb gedaan wil ik het graag eens tegen je op nemen.
Niet dat ik zal winnen maar tog :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

die ga ik zowiezo winnen met men twee std speakertjes !!