MTQ's Nissan micra k11 1.4 (ミッド ナイト クラブ ''Blue polar bear''

Gestart door MaStErTuNeR Q, 18 april 2013, 19:19:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

Riesh

Micra Addict

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2


thieme

Verlate gefeliciteerd van mij
Ben benieuwd naar je nieuwe spullekes

Roadrunner

Ach, vandaag ben je ook nog ouder dus alsnog gefeliciteerd swa :)
En inderdaad, benieuwd naar je eigen cadeautjes.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

MaStErTuNeR Q

via deze weg laat ik dan maar even weten dan mijn beste maatje vandaag om 17:37 is overleden .
3 weken geleden kregen we te horen dat we rekening moesten houden met een tumor op het bot van de rechter voorpoot .
ook was al het kraakbeen in het polsgewricht verdwenen wat lopen voor haar lastig maakte .
we hebben toen medicatie en pijnstiller gekregen in de hoop dat we 3 weken later verbetering zagen of op zijn minst dat het zwarte plekje op de foto even groot was gebleven .

Gister was dan de dag van de waarheid , zelf zagen we al dat het lopen in 3 weken tijd minder was geworden ondanks de medicatie en pijnstillers .
Er is toen opnieuw een foto gemaakt en daaruit bleek dat de tumor van de grote van een erwt gegroeid was naar een euro munt in 3 weken tijd .
ook bleek uit dit onderzoek dat het om een bot tumor ging die elke dag stukje voor stukje bot weg vrat .
Gister was er nog maar een strookje bot van rond de 3 a 4 mm over .
We hebben toen opnieuw pijnstillers mee gekregen maar geen medicatie meer want het had gewoon geen zin meer .
ook kregen we mee dat binnen nu en een maand het pootje naar alle waarschijnlijkheid gebroken zou zijn en dat het dan echt over is .

Gister dus met ze alle overlegd wat we wilde .
We hadden voor 2 weken extra zware pijnstillers gekregen die goed werkte want ze liep niet meer mank ! en was behoorlijk vrolijk , lekker high dus .
26 dec zou ze 11 worden leek mij een mooie tijd om te gaan op de geboorte dag net voor oud en nieuw .
helaas is vanacht het pootje gebroken en hebben wij per direkt besloten om haar uit haar leiden te verlossen .
Pijn had ze niet , maar lopen kon ze er niet meer op want het bungelde er bij zeg maar .

vanavond om 17:15 naar de dierenarts geweest en kreeg ze eerst een spuit waar ze van ging slapen .
in die tijd tussen injectie en volledig in slaap zijn gevallen hebben we afscheid van haar kunnen nemen .
vervolgens kreeg ze de tweede injectie die het hartje deed laten stoppen .

26-12-2002   13-12-2013

R.I.P. Mazzel ...



Milo

Oh jeetje, ik krijg bijna tranen in mn ogen. Ik vind dit zo moeilijk om te lezen, laat staan als het me zou overkomen.
Ik wens je heel veel succes de komende tijd, een heel dik maatje op deze manier moeten gaan missen is niet niets...
Sterkte man!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Heel veel sterkte Quincy
Het is gewoon klote als het zo moet gaan :(

Psydan

Gecondoleerd Quincy! Heel veel sterkte!
Ik weet ook hoeveel pijn het kan doen om zo'n lief diertje en vriend te verliezen nadat je samen bent opgegroeid!
Do not underestimate what you will never understand.

Jeroen330


Riesh

Micra Addict

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic