De micra van Beenius

Gestart door Beenius, 26 februari 2013, 21:25:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun

Antwoorden op je vragen heb ik niet, maar wil wel even kwijt dat je een mooi Z hebt. ;)

ex streetlegal micra

Ja zo kan ik het ook , hij was gratis

Pas wel op die v6 lust wel een slokje
Een colega van me kwam niet verder dan 1:6
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

thom-micra

ik zou toch de micra verkopen, en een gigantisch set brede sloffen voor de 350z kopen :D

:mfc:



Riesh

stoelen moet niet zo'n probleem zijn, er staan er zat op de sloop en anders ff via marktplaats
Micra Addict

Beenius

@ex streetlegal micra:  Zag later pas dat die sticker gratis daar opgeplakt was haha. Maar dan deed je collega toch iets verkeerd (waarschijnlijk te zwaar voetje;)). Ik weet dat ie een slok lust maar heb rijd toch met veel stadgebruik toch een 1:8  en met snelweg 1:10/1:11  Dus vind ik helemaal goed! :)

Het is wel moeilijk want wat klinkt ie mooi als je wat gas geeft ;)

@thom-micra:  de micra is mijn woon-werk autootje. en als ik die verkoop heb ik daar nog geen mooie schoentjes voor denk ik ;)  Ik vind deze al erg mooi trouwens zijn van Rays engineering! 18"

Ben er iig erg blij mee!  ;D
Ik ga iig even de zoektocht voortzetten naar wat stoeltjes/hoezen voor de micra.

ex streetlegal micra

Als je spullen voor een 350z zoek zou ik bij jap-power gaan kijken
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Beenius

Hallo Dames en Heren,

Het gaat er dan toch naar uitzien dat mijn micra'tje toch wat leuke Mods/upgrades krijgt :)

Allereerst omdat er geen airco in zit maar enkel en alleen arko, lijkt het mij leuk en praktisch om windschermen te gaan installeren.

Ten tweede heb ik een stoelhoes set gevonden die precies de kleuren afsteekt van mijn Autolak (zwart/blauw) Dus die gaan we aankomend weekend, mocht het droog zijn, goed installeren. De stoelen halen we eruit zodat we overal goed bijkunnen, goed strak maken en vastzetten en dan mag het resultaat er wel zijn denk ik (heb stiekem al 1 stoel geprobeerd en het is niet onaardig ;))

Ook gaat er een nieuwe Teller unit inkomen aangezien de mijne kapot is en het nu pikzwart is in het donker. Nog even tot het weekend volhouden tot de nieuwe geplaatst kan worden!

En dan had ik ook nog 2 vragen momenteel.
1. Heeft er iemand nog een gordelspanner liggen? of is dit echt overdreven veel werk om te vervangen? Of is het misschien zelfs te repareren? - Mijn gordel schiet niet terug na het afdoen. Vrij irritant om die telkens zelf dus weer terug te moeten doen.
2. Ervaringen met het spuiten/plastidippen van het interieur? Ik wil het interieur weer wat verfrissen en netter maken aangezien de vorige eigenaar er niet echt netjes mee is omgegaan. Wat zijn jullie tips hierover. Ik neig nu naar beide. plastidip voor de kap rondom tellerunit en de balk die voorop loopt en verf voor de console waar alle knopjes zitten.

Mocht dit goed gaan dan word de volgende update misschien wat leuke velgjes als ik ze voor niet te veel geld kan incasseren. Prio blijft toch de 350z he! Ik heb teveel liefde om te geven  :D

@ex streetlegal micra; Bedankt voor de tip ik hou het zeker in de gaten, ik ben normaliter wel fan van het importeren/bestellen vanuit amerika. Mijn tuner kan zo goed als alles OEM en aftermarket bestellen, het is spotgoedkoop vergeleken Nederland en ik heb dan geen verzendkosten! Ik probeer altijd mijn oogjes open te houden voor dergelijke koopjes, dat absoluut!

Groetjes,
Ronnie

Leo

leuk dat je aan de slag wilt gaan met je micra :)

zijwindschermen zijn hier te koop
http://www.laudorshop.nl/contents/nl/d1229.html

zelf heb ik het interieur gespoten.




volgende zomer de rest bijwerken
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Beenius

Netjes, gewoon met een spuitbusje gedaan? zwarte verf?  of toch iets speciaals hiervoor genomen?

Leo

Citaat van: Beenius op 21 oktober 2013, 23:25:07
Netjes, gewoon met een spuitbusje gedaan? zwarte verf?  of toch iets speciaals hiervoor genomen?

high gloss black van motip, goed ontvet en daarna 4 dunne lagen aangebracht :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Beenius

Zow,

Hier is dan mijn eerste micra foto reportage update ;) Een kleintje, maar als liefhebbers vinden we alles leuk he! ;)

Ik wil de micra voor zo weinig mogelijk geld (niet omdat ik het de micra niet gun, maar omdat het kan!) netjes maken en wat upgraden hier en daar.

De stoelen en bank zijn aan de beurt geweest.
Met toeval kwam ik dit 'laatste' universele stoelhoes setje tegen. Dus meteen incasseren omdat mijn interieur nu er gewoon gaar uit ziet/zag.

Lekker aan de slag gegaan, alle onderdelen uit de auto gepakt en op mijn gemak alles geïnstalleerd. Geduld, Naald en draad doen wonderen als ik eerlijk ben :D Kost een halve dag, maar dan heb je ook iets moois er voor terug!

Enjoy the photo's!

De opbouw ;)


En het plaatsen in de auto!








Als je het mij vraagt lijkt het net een nieuwe set stoelen! ;)
Volgende update word waarschijnlijk, automatjes en het spuiten van het interieur.

Groet,
Ron

Riesh

dat ziet er best netjes uit voor een setje hoesje
Micra Addict

Kwarkieboy

Ziet er netjes uit !
Kleurt goed bij de auto !
K11 '95
K11 Aztek '00

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

So weej, dat ziet er netjes uit!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)