Red Devil-S

Gestart door v6gek, 19 februari 2013, 08:38:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

Let goed op de ABS pomp!! Deze gaan vaker kapot bij de Duitse super s..

Deze regelt namelijk je remdruk..
Mocht je nog K11 ABS delen zoeken, ik heb nog een hoop liggen..
Geen hoofdremcilinder, maar wel de verdeler en ABS pomp..

v6gek

Ik begin te geloven dat ik er veel te veel voor heb betaald voor deze micra, zo`n 600 a 900 te veel. van de 2150,-

geen lekkage bij de remklauwen rond om te bespeuren, nergens anders ook.

ga de auto deze week aan de pomp zetten, oude remvloeistof er uit, nieuwe er in en goed ontluchten.

daarna remcilinder testen, daarna abs pomp testen.

en de uitkomst zal denk ik zijn dat ik bij jeroen een abs pomp ga halen en een nieuwe remcilinder ga kopen.

geen gebruikte, want wil in nabije toekomst ook rem upgrade doen en de boel betrouwbaar hebben.

word er zo langzamerhand wel wat flauw van steeds problemen met die auto.

ik ben er ook bang voor dat het nog niet over is gezien de PUINBAK aan draden en knutselwerkjes onder het dash en achter het middenconsole.

kan me kachelvent. niet eens op raam stand zetten om dat er zo veel draden tussen door lopen die er niet thuis horen.

en wat moet een auto met 3 lambda´s , een gewoon lambda sonde, een voor de sier met draden richting ??  en een voor de apexi

v6gek

de lambda met draden naar ??? kan voor de air-fuell flow ratio meter zijn misschien ??

maar dat lijkt me onzin, dat zal toch wel ergens VOOR de verbranding gemeten worden lijkt me.

Jeroen330

De ECU spuit in aan de hand van de lambda waarden.. Kan goed kloppen dat het zo zit dus

Leo

is idd beetje jammer van alles wat je tegenkomt,

maar je wist op van te voren toch dat je een rijdende project auto kocht ?

je micra heeft NOS en Turbo set up meegemaakt dus er is hier en daar idd wat beun werk verricht
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

the legend

ga me hier niet liggen verdedigen maar mensen die suggereren daar hou ik niet zo van.
Deze auto dat kan de hele NCN club beamen heeft me 6 jaren probleemloos naar elke meet gebracht. Verders maak ik er geen woorden meer aan vuil zal dat dus na dit bericht ook niet meer doen.

v6gek

Citaat van: xleonl op 23 juni 2013, 17:18:58
is idd beetje jammer van alles wat je tegenkomt,

maar je wist op van te voren toch dat je een rijdende project auto kocht ?

je micra heeft NOS en Turbo set up meegemaakt dus er is hier en daar idd wat beun werk verricht

Er is mij nooit en te nimmer verteld dat het een project auto zou zijn.

Wil er verder ook niet op door gaan, ik heb deze auto van har gekocht en klaar.

deze problemen kon hij niet zien aankomen, en ik ook niet.

the legend

Diegene die niet meer in gebruik is heeft indertijd een uitlaattemperatuurmeter op gezeten met de Nos installatie. De andere is voor je wideband a/f meter.

v6gek

Ok, die eerste is de lambda, de 2e is de loze en de derde met het zilveren snoertje is van de a/f zo als ik al dacht.


v6gek

175 euro verder, maar de auto is weer bruikbaar.

remt weer, rijd weer.

eindelijk blij.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

ex streetlegal micra

If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

v6gek

ik ben nog wat voorzichtig, als ie na een week nog rijd dan krijg ik er weer vertrouwen in. :wave: :wave:

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

wat was het nu met de remmerij ?
Micra Addict