MasterQ's "Duky" --> K11 Super SR20

Gestart door Jeroen330, 15 november 2012, 19:26:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ries

Dat klinkt veel belovend!!
Wat zijn de motorische plannen?

Jeroen330

170 a 180pk SR20DE Highport...

Rob

Citaat van: Riesh op 17 april 2013, 19:53:05

Hij had ook nog een leuke tafel staan:
[/URL]

hmm dat kan ik wel is doen met me oude CG blok :P
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Jeroen330

Natuurlijk zijn foto's zo nu en dan op zijn plaats..

Nu wat foto's met betrekking tot het motorische deel:

Vanavond de bus van de buurman geleend!


Juist ja, SR20 Highport! Deze met maar 150.000km op de klok!







Eerder al Bij Mark uit Rouveen (NCN) een Sunny GTI bak met aandrijfassen gekocht!
Deze hebben maarliefst 168.000km erop zitten! Ook had Mark Sunny GTI fusees voor mij liggen en een SR20 highport Vliegwiel.. Deze zal de nodige bewerkingen ondergaan!






Mijn grootste dank van dit moment gaat uit naar Timo (AlmeraN15) van NCN. Hij heeft mij als cadeau voorzien van een stage 1 race koppeling! Dat noem ik nog eens toewijding! Kerel, geweldig!


Binnenkort een ritje naar Freek van NCN, hij heeft nog een P11GT bak voor mij liggen (mooie reserve!). Vervolgens langs een kennis die mij gaat voorzien van dynamo, startmotor, stuurbekrachtiging en motorkabelboom!


MaStErTuNeR Q

1 word WAUUUUWWW !!! haha wat een blok ! en gaat dat nog op kenteken komen of word het puur een circuit racer .
maar ik dacht dat jij zonder stuurbekrachtiging ging rijden ??

Riesh

en zo langzamerhand  begin je alles compleet te krijgen
Micra Addict

Jeroen330

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 25 april 2013, 22:38:18
1 word WAUUUUWWW !!! haha wat een blok ! en gaat dat nog op kenteken komen of word het puur een circuit racer .

Uiteraard komt alles op kenteken en wordt hij goedgekeurd op het vermogen wat hij krijgt..
Een motto, goed of niet! Eerder komt hij NIET de weg op


Citaat van: MaStErTuNeR Q op 25 april 2013, 22:38:18
maar ik dacht dat jij zonder stuurbekrachtiging ging rijden ??

Ik heb beide sets.. Alles compleet om met stuurbekrachtiging te kunnen rijden, en alles compleet om zonder te kunnen.. waarom? Een K11 zonder stuurbekrachtiging geeft tijdens het racen meer gevoel in het stuurgedrag. Hierdoor heb je meer controle.

..echter..

De K11 heeft een lange en een korte aandrijfas. Met het vermogen wat erop los komt, is torquesteer een logisch gevolg tijdens het circuitrijden.. Om torquesteer te voorkomen kun je meerdere dingen doen (zoals een Limited slip diff of stuurbekrachtiging) om het op te vangen.. Het wordt dus testen wat het beste werkt.

Citaat van: Riesh op 25 april 2013, 22:40:03
en zo langzamerhand  begin je alles compleet te krijgen

Alle grote en belangrijke dingen zijn er zo onderhand.. Nu de kleine spullen nog.. vergis je niet, daar gaat nog een hele hoop in zitten om het 100% te krijgen!

MaStErTuNeR Q

Weer wat geleerd !!! thnx haha ik wens jou iig veel succes en blijf dit project zeker volgen !

Jeroen330

Tof man!

Blijf het lekker volgen zou ik zeggen! Het wordt alleen maar leuker!

Ries

Dat is nog eens een update!
Je bent al flink aan het shoppen geweest ;)
Ga zo door!

chiba_kun

Lekker dik blok en verstandig dat je alles ook laat aanpassen op kenteken! :)

thieme

ziet er goed uit Jeroen :)

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

terl

Kwijl**

I keep following you !
endless project =D

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2