ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thom-micra

Gaaf man!

voor de gordels kun je ook zo'n harness bar maken die achter de stoelen langs loopt ;)



Marco330


ReSp4wN

Nou zat ik er gister eens over te denken maar de ogen (waar de gordels doorheen komen boven schouderhoogte) in de stoel zorgen toch voor de goede stand van de gordels,  enigste manier wanneer het fout zou gaan zou zijn als de stoel afbreekt lijkt me dan?  of zie ik iets over het hoofd?

MartinAir

Je gordels moeten naar mijn herinnering wel mee kunnen flexen dat het niet is alsof je in een blok beton zit. Als ze te strak komen te staan zou dit fout kunnen gaan. Daarnaast moet je stoel wel heel sterk zijn om al die extra kracht te kunnen houden (door het oog heen) als je gordels te ver naar beneden vast zitten.
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Leo

mag je 4 punts gordels ook monteren op een vpb in de kofferbak ?
(op of tussen de veerschotel)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Micra Addict

ReSp4wN

Ik ben dus de remklauwen (super s as) achter wat mooier aan het maken maar nou heb ik het veertje wat voor tegendruk zorgt voor de handremkabel er af gehaald maar ik heb eigenlijk geen idee hoe deze er nou weer op moet, iemand met remklauwen die daar toevallig een foto van heeft of kan maken?

Leo

Citaat van: ReSp4wN op 20 maart 2015, 22:10:49
Ik ben dus de remklauwen (super s as) achter wat mooier aan het maken maar nou heb ik het veertje wat voor tegendruk zorgt voor de handremkabel er af gehaald maar ik heb eigenlijk geen idee hoe deze er nou weer op moet, iemand met remklauwen die daar toevallig een foto van heeft of kan maken?

ff aan mr cobb vragen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

ReSp4wN

Voor een schijntje kunnen overnemen van iemand omdat hij helemaal vies en semi roestig was, ff wat liefde en aandacht gegeven en tadaa.  2,5inch met een klep op afstand bedienbaar. Hij is alleen wel onnoemelijk groot dus wordt nog spannend dat eronder te krijgen  ;D




Gezien de nieuwe remmen voor kwam ik niet onder spoorverbreders uit had een halve cm extra nodig, dus heb voor een cm per kant en achter 1,5 cm per kant besteld. 1,5 achter omdat het lijkt of achter meer naar binnen staat dan voor.




Alhier de opgeknapte klauwtjes, toch maar zwart in plaats van rood  ::) en nog wat nieuwe rubbertjes tegenaan gegooid
Wou eerst de letters wit maken maar omdat het slecht af te plakken was en het er toch  niet uitzag heb ik het maar helemaal zwart gemaakt weer en gelaten.



Z

N

Zit normaal een structuur op, leek me mooier om het glad te maken, maar das echt n grafwerk dus het had netter gekunt maar vind het wel goed zo.  ;D





Ze waren zo


Milo

Ziet er netjes uit hoor! Ben wel benieuwd naar die uitlaat pot!!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Leo

Gaaf :D
Die achteras heeft standaard een kleinere spoorbreedte dan de vooras
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330


thom-micra

netjes man!

Kan ook niet wachten tot ik mijn rem setup klaar heb (A)