ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ReSp4wN


Kevertje-SYS

Citaat van: Milo op 13 juli 2014, 11:54:58
Citaat van: Bunny op 13 juli 2014, 11:39:54
haha ik win ::) ledig voertuig 920kg en rijklaar 1020kg 8)

Nou Marco, kom maar op

Pussys  :D

Loudmouse weegt 1200Kg
Zonder bestuurder, lege tank.  :cheer:

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Taxloss

Mijn 1.0 was 780 kilo
En mijn super S was 820 geloof ik..
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

ParaChris

Maar als ie is gewogen.. staat ie nu dan ook als 2.0 op kenteken?

ReSp4wN

Nee nog niet, moet ik eerst die fusees af maken, en daar heb ik pas eind van de maand geld voor, en ik moet nog de afmeting weten van die homokineet aansluiting op de keerring van het fusee (A)

Kan t kloppen dat dat 48mm is?

Hier in de buurt is een verlaten weegbrug, het werkt nog wel allemaal maar is onbemand, daar heb ik opgestaan

MaStErTuNeR Q

Zal binnekort je wat meer op weg helpen met afmetingen enzz,  beetje druk nu

ReSp4wN

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 15 juli 2014, 10:03:48
Zal binnekort je wat meer op weg helpen met afmetingen enzz,  beetje druk nu

Doelde meer op chris die zou even voor me opmeten hoeveel die zijn askop had afgedraaid  ;D


MaStErTuNeR Q

In dat geval ga ik lekker door waar ik mee bezig was sorry :D

ReSp4wN

Vandaag beetje bezig geweest met fusee's van de k11 opknappen waar de naven in komen van een 100nx en n sunny maar die zijn hetzelfde.



Beetje op bezig geweest met een komborstel op een slijptol







Hier staat het in de tektiel maar ze lijken wat grijzer op de foto, is gewoon zwarte tektiel.
Bijna zonde om het erop te moeten doen maargoed anders gaat het weer roesten  :D

Morgen om lagers / spoorstangeindes / ashoezen (mijne zijn lek dus me witte velg wordt snel zwart  :nocheer:)

Mischien ook morgen de naaf af laten draaien.
Na een 100nx fusee en een micra fusee naast elkaar gelegd te hebben er toch voor gekozen de naaf af te draaien van de 100nx en de homokineet van de 100nx  van 55mm naar 48mm af te draaien zodat ze in de keerring passen van het micra lager.

100nx lager in het micra fusee krijgen lijkt me lastiger gezien je dan met je keerring zit en je dan helemaal geen fusee overhoudt (in ieder geval niet bij mijn 1.3 fusees)

ParaChris

Precies wat je zegt! Naaf aanpassen was voor mij oom de way to go! Naaf zit geklemd tussen as en lager, dus houdt zijn stevigheid wel! ;)

thom-micra




PW-performance

Goed bezig. wordt steeds beter je Micra... O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Pluis


ReSp4wN

Naven liggen bij een bedrijf, zijn waarschijnlijk dinsdag of woensdag klaar, dan kan ik de fusees in elkaar bouwen en dan is t een datum prikken dat al me verzamelde zooi erop gebouwd gaat worden  ;D