ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

smeck

waar zijn alle foto's heen overigens?
lees heel veel comments maar k zie niets  ;D
what's that...can't hear you over the sound of the scraping!

ReSp4wN

Gelukkig blijven luchtjes meestal niet zo lang hangen gezien het goed geventileerde interieur  ;D

Foto's uhm, haha had facebook verwijderd, daar stonden er een aantal, en heb bij photobucket wat privacyinstellingen gewijzigd, dus ze hebben andere naam gekregen zal even kijken vandaag welke ik weer kan fixen, komt goed  O0 

ReSp4wN


Ries

super dikke micra!!!!
hoe heb je dat opgelost met je aandrijfassen?
ben ik erg benieuwd naar ;)

Luuukske

Ik vraag me af wat je met je achterveren hebt gedaan dat je zo laag ligt




ReSp4wN

In een draagarm zit een bus waar de fusee kogel in zit.

De bus van een draagarm van een 100nx GTI is dus met een gatenzaag uit de draagarm verwijderd en vastgelast op de draagarm van de k11.

Daardoor heb ik dus ook de fusee's van een 100nx GTI zodat de aandrijfas daar in ieder geval inpast.

Probleem is dat de assen te lang zijn dus ze moeten uit elkaar gehaald en ingekort worden, en als dat gedaan is kan je ze in elkaar zetten en zou het moeten passen.

Alleen nu is het probleem, de fusee van een nx gti is veel breder dus zit je weer met aansluiting van je schokdempers, nou is bij mij momenteel de schokdemper aangepast maar dat vind ik ook niet alles,

Dus ik ga weer terug naar K11 fusee's  waarvan de 100nx naaf dan afgedraaid wordt tot het formaat van een k11 naaf zodat deze in het k11 lager past in de k11 fusee.





ReSp4wN

Citaat van: Luuukske op 21 juni 2014, 10:45:16
Ik vraag me af wat je met je achterveren hebt gedaan dat je zo laag ligt

Is gewoon die corsa B set met die opgelaste bus, staat ergens op 1 van de pagina's..

Maar heb ook 16 inch velgen eronder dus mischien lijkt die lager, ik vind hem momenteel wat hoog namelijk  ;D







k11 veer valt er aan de bovenkant overheen en die corsa veren staan er op

ReSp4wN

Eindelijk die BC set binnen het is de BR :cheer:





Nu nog fusee's fixen dan kan het erop samen met me draagarmen met die nodspeed poly bussen  8)

Riesh

Micra Addict

MaStErTuNeR Q


Milo

Zie het shinen dan! Kwaliteitje hoor, daar ga je een hoop plezier van krijgen!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

VerlindenSLX

They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

thieme


Pluis