Mijn Micra K11 (a.k.a Ragbakkie)

Gestart door Tomzzz93, 06 juli 2012, 22:06:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tomzzz93

Hallo forumleden,

sinds 2 weken precies vandaag mag ik mij de trotse eigenaar noemen van een Nissan Micra K11

Ik heb mijn Micra die de bijnaam Ragbakkie heeft gekregen in de omgeving gekocht van een gepensioeneerde man die geen auto meer mocht rijden.

Mijn Micra uit 1997 heeft 119.871 Km op de teller staan, en is mijn eerste autootje.
Ik ben zeer trots op haar en voor mijn gevoel staat ze strak in de lak.

ze is handgeschakeld en doet dit nog prachtig. het enige wat ik jammer vond was dat vorige week de accu ermee ophield, maar ja na een blik in de reparatierekeningen bleek deze er ook al in te zitten sinds 2001, ze had er toch aan moeten geloven binnenkort, en eerlijk gezegt liever nu dan straks :D,

vlak voordat de vorige eigenaar geen auto meer mocht rijden heeft hij haar nog helemaal rijklaar laten maken voor jaren ( dit was ook te zien want de rekening hiervan bedroeg €850 en ik heb haar aangeschaft voor €1100) en of dit goed gebeurd is gaan we over een paar dagen zien als ze naar de APK mag.

ik ben helemaal gek van mijn K11je, ik ben de afgelopen 2 jaar al bezig met de Micra en nu eindelijk op mijn 18e kon ik de mijne aanschaffen.

Na een paar dagen besloot ik dat de bekleding alleen echt niet kon, en heb er een stel stoelhoezen overheen getrokken. (deze zijn tijdelijk, ook al vind ik ze wel toepasselijk bij de lakkleur).

verder ben ik gelijk na een paar dagen overgehaald om ook in mijn Micraatje een mooie subwoofer installatie te bouwen. deze zit er nu in zoals jullie kunnen zien op de foto, het zijn 2x 500 watt RMS passieve subwooferboxen bij 4 Ohm (mocht jullie dat iets zeggen) met een renegade 1100 watt 4 kanaalsversterker. oftewel een mooi dreungeluidje kan eruit komen.

ik heb zoals jullie zien ook mooie 13" inch lichtmetalen velgen, waar ik zelf ook nogal trots op ben, geen gedoe met wieldoppen en dergelijken, gewoon mijn eigen glimmende velgjes!

nou ja ik denk dat ik voor nu wel een beetje door mijn micra details heen ben, ik moet haar zelf ook nog helemaal ontdekken. en ik hoop binnenkort binnen te komen rijden bij een meeting!








The Cursed Rose Project

Tomzzz93

ik hoop dat de foto's voor jullie zichtbaar zijn,anders hoor ik dat graag, ik kan ze zelf namelijk niet zien hier :(
The Cursed Rose Project

Leo

Citaat van: Tomzzz93 op 06 juli 2012, 22:07:47
ik hoop dat de foto's voor jullie zichtbaar zijn,anders hoor ik dat graag, ik kan ze zelf namelijk niet zien hier :(

welkom, helaas zijn ze niet zichtbaar. gebruik www.photobucket.com of mijnalbum voor het uploaden van foto's pnotobucket heeft een facebook log in.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Tomzzz93

ik hoop nu wel? ik zie ze zelf nog niet maar ik heb ze via mijnalbum geupload
The Cursed Rose Project

Dinky

Ze zijn zichtbaar je foto´s!
En ze ziet er geweldig uit, zo met de velgen en de stoelhoezen O0
Alleen de naam, ze mag wel een iets sensuelere naam hebben ipv ragbakkie ;) 
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Tomzzz93

ik heb de naam ook niet bedacht:P, die kwam uit mijn omgeving,aangezien mensen daar een fiat cinqucento rijden en mijn schatje blijkbaar een grotere ragbak zou zijn :S...

weet iemand toevallig welke kleurcode dit is of waar ik deze kan vinden? want er zitten een paar krasjes op die ik graag met een lakstiftje of kleurpoets wil wegwerken :D
The Cursed Rose Project

Milo

Hartelijk welkom hier en wat een super gave Micra heb je!
Zoals op de foto's is te zien nog strak in de lak.
En sodeknetter, mooie setup in je kofferbak! ;)
Zie ik het ook goed dat je een Nissan Soundboard heb? (Hoedenplank met originele speakers).
Dan hoef je dus waarschijnlijk niets mee te doen aan de boxen die erin zitten want dan klinkt het al super!
Ik heb ook een K11 en een subwoofer+versterker was al genoeg ;)

Al met al, veel plezier hier en zie je graag eens op een meeting!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Welkom op ons forum vanaf automaxx
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

Ook van mij welkom vanaf het automaxx. Kleurcode staat onder de kap tegen het schutbord aan bijd pasasierszijde.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

thieme

Welkom op het forum mooie auto!

Tomzzz93

Citaat van: Milo op 06 juli 2012, 23:03:49
Hartelijk welkom hier en wat een super gave Micra heb je!
Zoals op de foto's is te zien nog strak in de lak.
En sodeknetter, mooie setup in je kofferbak! ;)
Zie ik het ook goed dat je een Nissan Soundboard heb? (Hoedenplank met originele speakers).
Dan hoef je dus waarschijnlijk niets mee te doen aan de boxen die erin zitten want dan klinkt het al super!
Ik heb ook een K11 en een subwoofer+versterker was al genoeg ;)

Al met al, veel plezier hier en zie je graag eens op een meeting!


de oude speakers zijn er wel uit :(, toen ik deze open maakte vielen deze uit elkaar, helaas) maar ik heb er 2 philips speakers van 120 watt ingezet voor in de plaats,dus ook prachtig geluid,moet alleen de sub nog iets afstellen, hij dreunt nog net iets te hard door,maar ik ben er blij mee, ik ben bezig met zoeken naar een bodykit en  mezelf aan het orienteren op motorische tuning,lijkt me allemaal heel pittig, maar ik hoop dat ik hier daar ook wat hulp bij kan krijgen.

ik vind het heel fijn zo hartelijk welkom te worden geheten,en ja foto's zeggen niet alles,dus zodra ik mijn rijbewijs heb kom ik ook zeker langs op een meeting :D
The Cursed Rose Project

TeSprouT

Welkom hier! Nette wagen hoor ziet er keurig uit! Je micra is dezelfde kleur als mij, kleurcode is AJ4.

Veel plezier op het forum! O0
Love the potiential

2yellow4u

Welkom bij de club, Tom.
Mooi Micraatje en zit nog goed in de lak!
Vaak wordt rood flets en dof op den duur maar bij jouw Micra is
daar geen sprake van O0

We zien je graag eens op een meet!

Rob3600

Ook een welkom van mij vanuit Slowakije , je Micra  ziet er super uit!
Groeten Rob & Zn

2yellow4u

Citaat van: Rob3600 op 07 juli 2012, 08:42:02
Ook een welkom van mij vanuit Slowakije , je Micra  ziet er super uit!
Met de Micra naar Slowakije?