Het groene performance gebakje

Gestart door thieme, 14 juni 2012, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Riesh

#90
desmond regamaster = spoon = duur  (+1000 euro)
Daarom ging ik er voor het gemak even vanuit dat ze dat niet zouden zijn :P

Maar het zijn dus de enkei ?  O0
Micra Addict

thieme

yup ben benieuwd ze zijn blijkbaar al verzonden hoop dat de douane meewerkt :P

thieme

Zo de kop hoef ik niet zelf schoon te maken :D Via iemand die mijn broertje kent nu voor 40 euro wordt kop helemaal gereinigd en gevlakt.
Ze zouden daar eventueel ook andere of dubbele klepveren in kunnen zetten volgens mijn broertje maar is dat wel nodig? Ik zou wel heel graag mijn toerenbegrenzer eens wat hoger instellen maar geen idee tot hoe ver de originele klepveren goed zijn.

thieme

Gister binnengekregen verschil is goed te zien :D

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Woow het verschil is zeker goed te zien, zal je zeker wel merken! ;D
Love the potiential

Jeroen330

Klepveren zou ik niets aan doen..

Dick van Loon wist mij te vertellen dat het Micra blok met gemak 8500 toeren kan draaien!

thieme

Idd dat scheen ik mij ook nog te herinneren maar altijd goed om het even na te vragen :)

thieme

Morgen komt vliegwiel aan ben benieuwd. Douane heeft me er wel uitgevist 111 euro BTW en invoerrechten op een product van 290 euro ........
Reserve kop is zo goed als klaar ze wachten alleen nog op een paar onderdeeltjes en dan kan ik die ook ophalen. Dan is het nog een paar ontbrekende dingen aanschaffen en inbouwen.
Ik ga naar aanbeveling van Jeroen en ook Frank van het Engelse Micra forum voor een koppeling van LUK. Ook nog even kijken waar ik die het goedkoopste kan krijgen.
Ik ben benieuwd ik vind het spannend eerst getwijfeld om het inbouwen van de nokken aan vliegwiel aan Jeroen over te laten maar ik ga het gewoon goed plannen met mijn broertje en dan gaan we dat zelf doen, kunnen gelukkig terecht in een garage waar hij vakantiewerk gaat doen en stage gelopen heeft dus dat scheelt al met gereedschap wat ik zelf anders aan zou moeten kopen.

Milo

So dat is wel heel tof van die garage zeg! Succes ermee alvast O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Idd tof is garage met showroom erbij en op zaterdag is alleen de showroom open, heel soms willen ze wel eens een spoedreparatie uitvoeren op zaterdag maar voor de rest hebben wij als het goed is vrij spel.

Edit: Zie wel dat ik het gister een beetje krom getypt heb. Weten eigenlijk nog niet helemaal 100% zeker of we daar terecht kunnen maar ik ga ervanuit van wel.

thieme

Zo koppelingsset van LUK ook besteld, toch maar goed dat ik even buiten ebay gekeken heb.
Ebay prijs 165 euro zonder verzendkosten en andere site had hem in de aanbieding 107 euro zonder verzendkosten.

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

thieme


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2