Het groene performance gebakje

Gestart door thieme, 14 juni 2012, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thieme

Ja zoiets heb ik ook ik heb zo'n goedkope kist gekocht met veel gereedschap maar de kleine ratel is daar nu al van gaar. Dus op mijn verlanglijstje kleine ratel en momentsleutel.


TeSprouT

Citaat van: thieme op 29 mei 2013, 16:25:43
veel :P
74500Yen voor de nokkenassen
Maarja
CiteerAlso for the TOMEI poncam you've ordered, there is only one set left in manufacturer's stock and if this last stock is sold out, this item will become discontinued, unfortunately.
Dus is maar goed dat ik ze toch nog zo snel besteld heb ^^

Nice! Ben erg benieuwd naar de resultaten! O0
Love the potiential

Riesh

neem dan GEEN ratels van kraftwerk, kraftwerk is goed spul maar de ratels vallen tegen
Micra Addict

Kwarkieboy

Goed gereedschap is het halve werk.
als je net als Joery doet. alles wat kapot gaat door een goed stuk gereedschap vervangen dan valt het nog wel mee.
als je een beetje onderzoek doet naar gereedschap kun je goede goedkope dingen kopen.
Gedore is top spul maar duur.
als je BNW hebt is een dochter onderneming van Gedore en dat is een stuk goedkoper.
net als WB Waggon
K11 '95
K11 Aztek '00

Riesh

redelijk goed en betaalbaar: mannesman
Micra Addict

Leo

Citaat van: thieme op 18 juli 2012, 14:58:23
Ebay short shift setje maar besteld

waarschijnlijk heb ik dr overheen gelezen maar heb je deze al geplaatst ?

heb dr ook niet naar gevraagd tijdens de powertest dag meeting :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Nee die ligt nog ergens in de kelder hier in de flat :/ Wou dat eigenlijk al tegelijkertijd met de uitlaat doen want toen hadden we een brug tot beschikking maar hadden te weinig tijd.

thieme

Als alles goed gaat bestel ik later vandaag of anders morgen nieuwe wielen. Ebay verkoper moet nog verzendkosten in het systeem zetten en ik ga nog heel even nadenken of ik het echt waard vind en of mijn bankrekening meewerkt.
Ben benieuwd of iemand ze kan raden 15x7 wieltjes van 4,4kg ea en ja ik ben dus echt knettergek :P ook nog maar even kijken voor echt fatsoenlijke slotbouten.

Nokkenassen worden ook vandaag of morgen verzonden maar daar ga ik toch nog niks mee doen totdat ik ook het vliegwiel heb. Zal een opluchting zijn als ik ze binnen heb een van de laatste setjes <3 en mijn ticket om de 100PK grens te doorbreken.

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Zo zo, 4,4kg da's niet veel :)
Ben benieuwd!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

#85
4,4 weet je dat zeker ? dat is nog minder dan de ultralites van Milo en die zijn al extreem licht voor een 15 inch.

De enige die ik kan bedenken zijn Enkei RP-F1
Micra Addict

thieme


Milo

#87
Citaat van: Riesh op 13 juni 2013, 16:34:26
4,4 weet je dat zeker ? dat is nog minder dan de ultralites van Milo en die zijn al extreem licht voor een 15 inch.

De enige die ik kan bedenken zijn Enkei RP-F1

Dat moeten ze volgens mij ook wel zijn, want ook ik kan ook zo snel geen lichtere velgen vinden :p
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thom-micra

ohh zijn nog wel lichtere velgen :)
noem:
desmond rega evo 3.9kg
SSR type c 3.85kg



thieme

Die gewichten zijn van 6,5 breed ;) ik heb nu 7 breed al zou 6,5 ook al genoeg zijn geweest denk ik voor 195/45 rubber. Maar dit zijn toch de meeste betaalbare van de lichtere wielen.