Het groene performance gebakje

Gestart door thieme, 14 juni 2012, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thieme

Die is me dan toch weer net iets te duur ;)
en ik weet niet hoeveel ik daaraan heb want de standaard TB en intake manifold zijn ook erg krap deze zou ik graag eerst eens vervangen.

thieme

Hmm in de set die ik besteld heb zitten blijkbaar 50mm verlagingsveren gaat dit alsnog passen met 195 45 r15 banden?

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Bunny

Hangt van de staat van je dempers af denk ik

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

thieme

dat worden nieuwe spax sport dempers

Bunny

Ken het merk niet maar dat gaat vast goed komen

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

thieme

Erg slecht dat ik al een tijd lang geen update heb gegeven maar auto is nu verlaagd 50 voor 60 achter. Veerpootbrug voor erin en stabilisatorstang achter vervangen voor een betere. Verder zit janspeed spruitstuk en sportcat erop voor de rest van de uitlaat hadden we geen tijd meer, dat komt nog. Heb ook de 1.6 injectors die ik van Michiel over heb gekocht erin gezet en heb nu net eindelijk eens een Ga15 TB op de kop kunnen tikken op Ebay. Dus die komt er ook nog op.
Ik heb geen foto's maarja daar zal ook niet veel op te zien zijn ik zal wel foto's maken als ik me banden binnen heb zodat ik de 15 inch velgen eronder kan gooien.
Op het moment rijdt de auto al redelijk fijn al loopt hij vrij rijk door de injectors maar met de Ga15 TB en daarna chiptunen zal het weer goed komen. Ik ben ook helemaal verliefd op de wegligging alleen dit is voor mij laag genoeg en moet nog steeds wennen aan het feit dat ik nu af moet remmen voor drempels wil ik mijn rug een beetje ontzien. Stuiter genoeg voor mijzelf dus ^^ en is misschien ook beter dat ik familie maar laat weten dat het niet meer verstandig is als ik oma ophaal :P

Challenge

chiptunen zal niet gaan,je zal dan naar een standalone ecu moeten gaan...
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

thieme

Hoeft niet perse als het goed is. Heb al twee keer e-mail de deur uit gedaan naar Bullpower om het te vragen om helemaal zeker te zijn en ik kreeg dit terug:
Citeer
Hallo,

Namens het Bullpower Team danken wij u voor de interesse in onze tunings producten.

Wij hebben in het verleden een interface aangeschaft om Japanse auto's mee te kunnen uitlezen en programmeren.
Dit systeem wordt nu niet meer verkocht en alleen de oudere auto's kunnen hiermee gedaan worden.
Wij hebben deze interface nog steeds en gebruiken deze voor auto's zoals die van jou.

Ik weet ook via het Engelse forum dat dit mogelijk moet zijn want daar doet Fusion het. Ik ga er dus gewoon van uit dat de mensen bij Bullpower het wel kunnen.

thieme

#39
Gisteren de rest van de uitlaat gemonteerd is nu van voor tot achter compleet Janspeed, maakt best een lekker geluidje als is het wel wennen ^^
Vandaag ga15 gasklephuis erop gezet en zaterdag ochtend 11 uur moet ik in Dronten bij Bullpower zijn voor het chippen. Ik ben benieuwd.
Velgen moeten er nog steeds op, ik had de verkeerde centreer ringen besteld. Net nog hopelijk de goede besteld en dan verwacht ik dat ze maandag bij de Heuts hier liggen zodat ik de velgen op de auto kan monteren en de auto uit kan laten lijnen. Daarna zal ik nog wel ff wat foto's maken :D

Challenge

Citaat van: thieme op 23 augustus 2012, 20:10:49
Gisteren de rest van de uitlaat gemonteerd is nu van voor tot achter compleet Janspeed, maakt best een lekker geluidje als is het wel wennen ^^
Vandaag ga15 gasklephuis erop gezet en zaterdag ochtend 11 uur moet ik in Dronten bij Bullpower zijn voor het chippen. Ik ben benieuwd.
Velgen moeten er nog steeds op, ik had de verkeerde centreer ringen besteld. Net nog hopelijk de goede besteld en dan verwacht ik dat ze maandag bij de Heuts hier liggen zodat ik de velgen op de auto kan monteren en de auto uit kan laten lijnen. Daarna zal ik nog wel ff wat foto's maken :D
Klopt die hebben dan een ecu van de micra challenge,die kan je wel programmeren maar zijn zeer zeldzaam...
Geef je alleen de tip dat je niet wordt opgelicht...
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

thieme

Vandaag laten chippen en ik ben aangenaam verrast. Hier de resultaten:


Het feit dat mijn auto geen toerenteller heeft maakte het wel wat lastiger omdat het goeie OBD kabeltje niet aanwezig was maar het is toch goed gelukt na 2 extra aanpassingen. Verschil is ook goed merkbaar en ben er erg blij mee.

Helaas is mijn vakantie nu voorbij dus ik moet nog even kijken wanneer ik tijd vind voor de velgen, want de nieuwe centreer ringen liggen nu bij Heuts ik hoop alleen dat ik nu wel de goeie heb.

Zeurdoos


thieme


Micra1.3E3HBSuperSE2

Ziet er goed uit. Komen er ook nog foto's? :P